@Legitymacja-Szkolna Jeżeli masz sytuację, że musisz ludzi pilnować, to naprawdę chcesz mi powiedzieć, że nie ma różnicy między robieniem tego zdalnie i stacjonarnie?
Natomiast mam wrażenie, że mówisz o sytuacjach skrajnych - a co, jeżeli korporacyjne statystyki pokazują spadek efektywności rozwiązywania jakichś ticketów o "tylko" 15% w te 3 lata?
Co jeżeli był peak na początku, gdy była euforia, że jednak się da wysłać wszystkich na zdalną, więc każdemu wydawało się, że to działa, a teraz okazuje się, że faktyczne pole do opierdolenia się jest większe i można zwolnić, przez co tempo jest niższe, niż w 2018?
To nie są takie proste i oczywiste rzeczy, które można uogólnić i sprowadzić do jednego zdania "na chłopski rozum" - i coś mi się wydaje, że jeżeli korporacje się za to biorą, to z całą pewnością mają jakieś powody ku temu, żeby płacić więcej za utrzymanie biura ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Zjedzony_przez_myszy Dobrze wiesz, że tego nie zweryfikuję, więc gadaj zdrów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Natomiast praktyka i obserwacja mojego otoczenia przez ostatnie 3 lata (a doświadczyłem kilku miejsc) mówi co innego