znalazłem w końcu chwile i postanowiłem tym razem nie dawać zarobić mechanikowi ale sam ogarnąć samuraja na sezon. Z rzeczy które wypatrzyłem do zrobienia:
oleje silnikowy, mosty, reduktor, skrzynia (?), ogarnąć ręczny.
Mam luz na krzyzakach wałów, i na wielkoklinie wału. Jak z tymi luzami? Idzie przejeździć jeszcze sezon czy obowiązkowo to robić( na krzyzakach luz niezbyt duży ale wyczuwalny, na wieloklinie dużo wiekszy).
moje umiejętności mechanicznie 2-3/10.
myslicie ze jest to do ogarnięcia przez laika?
obawiam się najbardziej, krzyżaków, wieloklina (tutaj mam nadzieje ze można z nim tak jeszcze pojeździć,). Z wymianami oleju w reduktorze czy skrzyni mogą być jakieś klocki?
pozdrawiam,
#offroad #suzuki #mechanikasamochodowa #mechanika #4x4
@mbaa krzyżaki jak masz imadło gdzieś zrobisz w godzinę. Oleje w mostach to pestka, reduktor ma wlew przez klape rewizji chyba co jest problematyczne i trzeba zawsze kupić nową korkowa uszczelkę.
Luz na wieloklinie ? Masz na myśli wieloklin walu?
@Zly_Tonari dokładnie chodzi o tą cześć ruszając góra dół czuć luz. To mnie zasmuciłes z tym reduktorem
@Zly_Tonari jeszcze pytanie czy do mostów może być olej HIPOL, czy to syf i kupić coś firmowego
@mbaa ma się zgadzać lepkość i tyle, i tak zmienisz po pierwszym topieniu
@mbaa oleje rob ale krzyżaków bez prasy to nie ruszaj bo tylko się naklniesz przy składaniu. Ewentualnie jakieś duże imadło. Ale jeśli serio 3/10 w mechanice to nie ruszaj. Zrób oleje i daj zarobić mechanikowi
@mbaa Ten model wygląda coraz bardziej realistycznie, szacunek za zrobienie detali tła.
A ma ktoś jeszcze pomysł jak z tym luzem na wale ? Jeździć, naprawiać wymieniać na nowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mbaa Mysłowice Cardan Serwis regenerują wały.
Zaloguj się aby komentować