Bolaczka tego akurat egzemplarza to wysoka cena
@Slash tak i padło poziomowanie, potem padła skrzynia z mechatroniką a teraz mnie to już titko bo po leasingu trafił od razu do komisu. Miał około 7 napraw gwarancyjnych i 2 zmiany softu w serwisie.
@Slash Te silniki 313km mają zdecydowanie gorszą opinie jak te ~260/280km w zwykłych modelach.
A co z A5 po 2015 3.0 TDI 286km? To samo czy raczej bedzie juz lepiej? Zastanawiam sie miedzy tymi dwoma modelami, jak nie to poszukam czegos mniej awaryjnego, ale zalezy mi na 3 litrowym silniku najlepiej diesel i okolo 300km mocy.
@Slash to te same motory z różnym softem, największym problemem jest skrzynia i wszystkie pozostałe systemy.
@Zly_Tonari No to trzeba szukac jakiejs alternatywy
@Slash prędzej MB niż BMW, bmw jest bardzo obecnie projektowane jednorazowo, jak coś pada to naprawy są koszmarnie drogie. Najsensowniejsze co możesz zrobić to kupić niepsujacego się i łatwego w serwisowaniu Lexusa ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
2 Dekady temu 10letnia niemiecka premium klasa miała przed sobą kolejne 10l spokojnej jazdy, obecnie ten okres to gwarancja + 2-3 lata.
@Zly_Tonari Lexus fajny i w gsie jesy hybryda
Zaloguj się aby komentować