Komentarze (6)

DzejZi

Kapitan wrona jakby miał przeglądnąć instrukcję bezpieczeństwa dla tych wszystkich przełączników to od razy lepiej lądować bez podwozia

Nemrod

@DzejZi Tym bardziej jeśli producent nie opisze wszystkich bezpieczników w instrukcji.

[tu jeszcze latał technik/mechanik pokładowy]

DzejZi

@Nemrod -Panie mechaniku !!!

-Słucham Kapitanie?

-Dziura na lewym skrzydle, cza iść pospawać ...

Greyman

@Pawel45030 pewnie niektórzy znają, ale sprzedaję ciekawostkę:

Concorde podczas lotu naddźwiękowego dość mocno się nagrzewał, a jak wiadomo aluminiowy kadłub pod wpływem temperatury doznaje rozszerzalności cieplnej. Widocznym objawem było powstawanie sporej szczeliny przy konsoli inżyniera pokładowego, w którą ten zwyczajowo wkładał swoją czapkę. Trzeba tylko było pamiętać, żeby czapkę wyjąć, zanim szczelina się zamknie.

41825ae3-08c3-4279-a0c6-4a1689ed5751
Guma888

@Greyman kiedyś gdzieś czytałem,że podczas lotu on się "rozciągał" kilka cm

shogoMAD

Żadnego panelu dotykowego i żadnego piano black 👍

Zaloguj się aby komentować