Komentarze (6)
Kapitan wrona jakby miał przeglądnąć instrukcję bezpieczeństwa dla tych wszystkich przełączników to od razy lepiej lądować bez podwozia
@DzejZi Tym bardziej jeśli producent nie opisze wszystkich bezpieczników w instrukcji.
[tu jeszcze latał technik/mechanik pokładowy]
@Nemrod -Panie mechaniku !!!
-Słucham Kapitanie?
-Dziura na lewym skrzydle, cza iść pospawać ...
@Pawel45030 pewnie niektórzy znają, ale sprzedaję ciekawostkę:
Concorde podczas lotu naddźwiękowego dość mocno się nagrzewał, a jak wiadomo aluminiowy kadłub pod wpływem temperatury doznaje rozszerzalności cieplnej. Widocznym objawem było powstawanie sporej szczeliny przy konsoli inżyniera pokładowego, w którą ten zwyczajowo wkładał swoją czapkę. Trzeba tylko było pamiętać, żeby czapkę wyjąć, zanim szczelina się zamknie.

@Greyman kiedyś gdzieś czytałem,że podczas lotu on się "rozciągał" kilka cm
Żadnego panelu dotykowego i żadnego piano black 👍
Zaloguj się aby komentować