#samochody #pociagi #transport #bezpieczenstwo #ciekawostki
@Miedzyzdroje2005 850kN to aktualnie mój ulubiony kanał kolejowy, spoko chłop
@Zielczan mega ciekawy się zrobił ostatnio, jak zaczął na bieżąco komentować jazdę pociągami. Znasz jeszcze jakieś inne podobne kanały?
@Miedzyzdroje2005 z takim kontentem, ze jest cabview + komentarz to chyba nikt teraz nie robi. Z samych cabview to Krzysztof Waszkiewicz i koleją z Mateuszem, a ogolnie tematy kolejowe to tmechatronik i mirmur2
@Zielczan Mirmura2 wczoraj wrzucałem na Hejto (https://www.hejto.pl/wpis/samobojcy-na-torach-ciekawe-omowienie-i-garsc-nieoczywistych-statystyk). Tmechatronik ok, ale tam dużo technikaliów i wiele osób może nie być tym zainteresowanych. Dwa pierwsze zobaczę.
Samo Cabview jest dla mnie fajne, jak znam jakiś szlak (np. przejazd przez Wisłę w Toruniu, czy wokół Warszawy). Kamerka przyklejona do szyby i cisza w kabinie szybko się nudzi.
Obserwuję jeszcze Kuracyę (wypadki kolejowe), Kuleckiego (historyczne bardziej) oraz Awizonosza (inwestycje na kolei, w tym raporty z budowy Zachodniego)
@Miedzyzdroje2005 Kuracyja to wiadomo, ale myślałem, że pytasz czysto o content z przedniej szyby
O samobójach na kolei to tutaj fajny minidokument: https://www.youtube.com/watch?v=-ncKNeA5Q-8
@Miedzyzdroje2005 O kurde dzięki. Zawsze myślałem, że z tym łamaniem rogatek, to chodzi o to, że jak mnie zamknie między rogatkami, to żeby nie kombinować, tylko wyjechać łamiąc rogatki. Nigdy nie pomyślałem, żeby samym sobą wyłamać rogatki, jak auto utknęło.
Mam tylko nadzieję, że nic takiego mi się nie przytrafi, a jak już przytrafi to w momencie wielkiego stresu, będę o tym pamiętał.
Swoja drogą, to zastanawiam się czemu nie stosuje się częściej rozwiązań bezkolizyjnych, aby pociąg puścić po jakimś wiadukcie? Byłoby to bezpieczne rozwiązanie, fakt kosztowne, ale nie proponuję jutro robić wszystkich przejazdów kolejowych bezkolizyjnych, tylko w dłuższej perspektywie kilkunastu lat.
@HmmJakiWybracNick za dużo kasy/za mało miejsca
@Miedzyzdroje2005 o kurwa. Już dzwonię do córki i przekazuje ta wiedzę. Jak dobrze rozumiem to wystarczy wyjść z samochodu i na siłe wyrwać rogatkę rękami?
@Takiktos tak, one są bardzo delikatne
@Miedzyzdroje2005 dziękuję za szybką odpowiedź
@Miedzyzdroje2005 o tym nie pomyślałem, dzięki za informację daję pioruna!
@LM317T dzięki. Wyłamanie szlabanu jest najmniej problematyczne. Auto można potem zepchnąć z przejazdu albo uciec, jeśli pociąg nie zdąży zahamować. Oczywiście mówimy tu o wtargnięciu na zamknięty przejazd.
Generalnie ze wszystkich możliwych opcji szlaban jest najlepszą rzeczą, którą można poświęcić - auto skasowane i problem. Pociąg skasowany i problem. A nie daj Boże zespół trakcyjny... PKP Intercity kilka rat babrze się w przetargach na skasowane EZT, które trzeba było zepchnąć na bocznicę
@Miedzyzdroje2005 nie chce zabierać atencji dlatego zrób wpis z podsumowaniem. Nie każdy chce to oglądać i przewija w dół a to czego dzisiaj się dowiedziałem to jest sztos. Napisz żeby wyrywać rogatki"szlabany" rękami nawet jak widzisz taka sytuację a ty jesteś po drugiej stronie. Poważnie!!! I napierdalaj nim przez miesiąc codziennie o różnych godzinach!!!
@Miedzyzdroje2005 wiesz jak to wygląda w innych krajach?
@Takiktos w sumie. Jedno zdanko podsumowania można napisać w opisie. Nie wiem, jak to wygląda w innych krajach, bo nie mam prawka i nie interesowałem się
@Miedzyzdroje2005 pisz kurwa!!! To ratuję życie!!! Sory za bluźnierstwa ale mam 39 lat i nie wiedziałem tego. Musisz nakurwiać tym codziennie bo jak nie to ja to zrobię ziomuś
@Miedzyzdroje2005 już cię lubię i obserwuje
Zaloguj się aby komentować