Co robić? Produkt jest wadliwy. Mam 14 dni na zwrot produktu. Dzwonić prosto do producenta czy do sklepu w którym go kupiłem? Zwracać i mówić że chcę nową sztukę czy na gwarancję u producenta / sklepu?
#pytanie #gownowpis #pcmasterrace #komputery #prawo #pieniadze
SuperSzturmowiec

@gawafe1241 nie dadzą nowego od tak sobie najpierw reklamacja gdzie kupowałeś

Quake

@SuperSzturmowiec ot tak*

gawafe1241

@SuperSzturmowiec był kupiony w mediaexpert. zabrać całe pudło do sklepu czy spróbować u producenta?

gawafe1241

@Quake no chyba że zwrócę produkt, dostanę zwrot kasy bo to przez internet i kupię ten sam nowy produkt ( ͡° ͜ʖ ͡°)

SuperSzturmowiec

@gawafe1241 najłatwiej w media zwrócić że do dowolnego sklepu z tej sieci. nawet jeśli kupowany przez internet a jeśli produkt ma mniej niż 14 dni od zakupu to zwracasz i dostajesz kasę pod warunkiem ze nie ma śladu użytkowania karton cały itp

franaa

@gawafe1241 Po prostu zwróć bez podania przyczyny i kup drugi raz.

SuperSzturmowiec

@gawafe1241 chuja widzę xd czyli reklamacja jak coś nie działa tak jak powinno. nastaw się na 2 tyg bez monitora. Może być szybciej - może być tak że dostaniesz nowy od strzała wszystko zależy jakie wytyczne dał producent urządzenia w przypadku konkretnej awarii.

gawafe1241

@SuperSzturmowiec prawa strona panelu miga a lewa nie a Ty nie widzisz XD Mam drugi monitor 1080p + MacBook - wytrzymam

micin3

@gawafe1241 Zwrócić i kupić coś sprawdzonego, np. LG 27GP950.

gawafe1241

@micin3 przecież to jest ta sama matryca i wszystko prawie identyczne

micin3

@gawafe1241 No popatrz, ten sam panel a jednak w AOC są problemy.

Zaloguj się aby komentować