Chciałbym tylko powiedzieć, że Ikea ma całkiem niezłą obsługę klienta i bez problemu wysyłają od ręki produkty które były w zamówieniu uszkodzone.
Na przykład 4 raz. Te same kurna drzwi. I to nie że w przesyłce, zapakowane w porządku, paczka nieuszkodzona. Mają po prostu tak cholernie słabą jakość czy jej kontrolę w fabryce, że rozpadają się w rękach.
Reklamacja po latach też jest bezproblemowa. Aktualnie po raz 3 czy 4 wysyłają do mnie te same zawiasy w których po około pół roku siadają hamulce i wylewa się z nich olej.
Chyba wolę chujową obsługę klienta ale dostać produkty, których nie trzeba reklamować.
#gownowpis
Na przykład 4 raz. Te same kurna drzwi. I to nie że w przesyłce, zapakowane w porządku, paczka nieuszkodzona. Mają po prostu tak cholernie słabą jakość czy jej kontrolę w fabryce, że rozpadają się w rękach.
Reklamacja po latach też jest bezproblemowa. Aktualnie po raz 3 czy 4 wysyłają do mnie te same zawiasy w których po około pół roku siadają hamulce i wylewa się z nich olej.
Chyba wolę chujową obsługę klienta ale dostać produkty, których nie trzeba reklamować.
#gownowpis
Nie poznasz jakości obsługi klienta, jeśli nie złożysz reklamacji.
W tej chwili Ikea to kompletny paździerz, i do tego drogi. Na przestrzeni kilku lat kupowałam tam meble z szufladami, każdy kolejny wypust gorszej jakości. Tak że już więcej nie zamierzam, niewiele drożej można dostać znacznie lepiej wykonane rzeczy.
Zaloguj się aby komentować