Chałupa na święta posprzątana, to wypadałoby jeszcze ogarnąć coś w ściągniętym z USA i obecnie uzdatnianym harlejku. Moto przyjechało do mnie z w miarę świeżymi oponami, natomiast felgi były takie se - nie wiem, czy to kwestia stania na placu, transportu w kontenerze a może po prostu starości - niemniej metal był z wierzchu utleniony i nie wyglądało to za fajnie. Nigdy nie bawiłem się w polerowanie alu i nie miałem wielkich oczekiwań ale trochę zabawy z wiertarką, filcowymi padami i pastą polerską dało całkiem fajny efekt - nie jest może idealnie, ale na pewno dużo lepiej niż na początku.

Skompletowałem już prawie wszystko żeby poskładać do kupy uszkodzony przód - czekam jeszcze na dolną półkę (trzeba było napawać dziabnięty ogranicznik skrętu) oraz łożyska przedniego koła - liczyłem, że kupię je wczoraj, ale sklep zrobił sobie przedświąteczne wolne. Zastanawiam się też trochę nad ogarnięciem emulatorów do przedniego zawieszenia, z jednej strony chciałbym najpierw ocenić "jak to jeździ" a potem brać się za modyfikacje, z drugiej wiem, że pewnie nie będzie chciało mi się ponownie rozkładać całego przodu... Ostatnim problemem z jakim się obecnie borykam jest znalezienie jakiejś odpornej na uderzenia i odpryski farby, którą będę mógł pomalować przednie golenie zawieszenia - proszkowo robić tego nie chcę, a z kolei wszystkie w miarę sprawdzone (przez kogoś na necie) produkty w szpreju są w PL niedostępne - może ktoś ma coś do polecenia?

Ostatni temat to modyfikacja przedniego układu hamulcowego. W miejsce virgin tarczy 292mm jest już kupiona CHAD TARCZA 355mm, a zamiast harlejkowego spowalniacza czterotłoczkowy monoblok Brembo, który planuję jeszcze pomalować (poza napisem) na czarno. Ofc zdaję sobie sprawę, że potrzebne było to trochę jak świni siodło xD ale nie mogłem się powtrzymać - życie jest za nudne na zostawianie stockowych gratów. Z tego wszystkiego zapomniałem sprawdzić bicie wału - mam nadzieję, że mimo wszystko będzie w normie i cała ta wydana kasa nie okaże się zmarnowana xD

#motocykle #motoryzacja
8505f71e-2c72-49b5-9c73-dd9a491c43fa
6585a9c7-0cfa-45de-a05a-d8c081649ffd
14e005be-cbd9-472d-8885-178c82f22654
f0eb6f8b-3913-472e-868f-46f16c8dfc1b
57ee4c59-a3c9-4026-a795-a824e68243e5