Anna Maria Żurek, COO Going.app tłumaczy dlaczego nie oddadzą pieniędzy oszukanym klientom.

Anna Maria Żurek, COO Going.app tłumaczy dlaczego nie oddadzą pieniędzy oszukanym klientom.

YouTube
Dyrektora firmy sprzedającej bilety na odwołany "Fest Festival" skarży się na internetowy "hejt" po tym, gdy firma odmówiła zwrotu pieniędzy części klientom. Oprócz tego próbuje tłumaczyć relacje biznesowe i personalne pomiędzy swoją firmą a organizatorem festiwalu w Parku Śląskim.

#festfestival #muzyka #prawo #slask

Komentarze (1)

matips

Przekonuje was tłumaczenie wg. którego pośrednik w sprzedaży biletów nie odpowiada za towar, a tylko udostępnia system i obsługuje płatności? Tym bardziej, gdy jest jedynym pośrednikiem unikającym odpowiedzialności - konkurencja jednogłośnie zadeklarowała pełen zwrot ceny za odwołane wydarzenie.


Ja nie jestem fanem takich zlotów, ale zaciekawiła mnie sytuacja w której sprzedawca albo pośrednik odmawia zwrócenia środków konsumentowi w tak oczywistej sytuacji jak odwołanie imprezy.

Zaloguj się aby komentować