An Amazing Wizard - trailer dema mojej gry, które ruszy 27 kwietnia

An Amazing Wizard - trailer dema mojej gry, które ruszy 27 kwietnia

YouTube
Witam wszystkich!
Jest to repost mojego poprzedniego wpisuponieważ ślepy ja zapomniał o tym, aby dodać tagi. Mam nadzieję, że mnie za to nie zjecie
Od nieco ponad 5 lat pracuję nad swoją grą typu roguelike zainspirowaną głównie przez Dead Cells (jako ogół), Binding of Isaac (mechanika ataków), Hades (system dialogów) oraz wiele innych popularnych gier tego typu jak np Wizard of Legends, Risk of Rain, Enter the Gungeon, Neon Abyss, Noita, Skul: The Hero Slayer, Astral Ascent i kilka innych.
W końcu nadszedł ten czas, aby oficjalnie ogłosić, że 27 kwietnia zostanie opublikowana darmowa wersja demo między innymi na Steamie oraz itch.io i z tej okazji powstał pierwszy trailer, który wiem, że nie jest idealny, ale kolejne będą lepsze ʕ•ᴥ•ʔ
Na codzień pracuje jako programista Java z 7-letnim doświadczeniem, a gry uwielbiam od kiedy tylko pamiętam. Zanim zacząłem prace nad grą samodzielnie uczyłem się Unity oraz C# przez mniej więcej 4 lata, w międzyczasie tworząc prostą platformówkę jako pracę inżynierską. Nad grą potrafię spędzić od 4 do nawet 7 godzin każdego dnia, a w weekendy jeszcze więcej, więc prawie jakbym wyrabiał drugi etat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Początkowo tą grę przez kilka lat tworzyłem samemu tworząc wszystkie jej najważniejsze mechaniki i stale udoskonalając kod, optymalizując go, itd. Około 2 lata temu gdy pozwoliły mi na to fundusze zatrudniłem jednego bardzo dobrego grafika z Wenezueli, więc obecnie gra jest tworzona w 2-osobowym zespole.
Zapraszam serdecznie do dodania gry do wishlisty (listy życzeń), aby zostać poinformowanym gdy demo / finalna wersja zostanie opublikowana. Będzie mi bardzo miło jeśli zagracie i dacie jakikolwiek feedback (negatywny jest zawsze najlepszy, abym wiedział co powinienem poprawić, na czym się skupić, itd).
Link do gry na Steamie - https://store.steampowered.com/app/1372660/An_Amazing_Wizard/
#steam #gry #pcmasterrace #linux #gamedev #retrogaming #retrogry

Komentarze (0)

Zaloguj się aby komentować