FulTun
Osobistość
A teraz Wam Dziadzia FulTun zdradzi jak być dla wroga niewidocznym i jak zostawić na mapie tylko minimum drzew i same krzaczki Camp które sprawiaja że Was nie będzie widać...Zaczynamy.
Klikamy na ikonkę WOT prawym_właściwości_Znajdź element docelowy i pokazują się pliki WOT.
Wchodzimy w plik game_metadata , otwieramy resources i otwieramy plik game_css.
Otwieramy plik konfihuracyjny i przed ostatnia kolumna od dołu [ Layout ] odnajdujemy na końcu wiersza var(--skin-gradient-layout-to) xxx%); i zmieniamy wartośc jaka tam byście nie mieli na 100% i zapisujecie.
i w plik mod wgrywacie plik z tąt / działa/
https://hjundaj-com.translate.goog/?p=486&_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=sc
I cieszycie się mega kamuflażem i krzaczkami które maskują, reszty śmieci nie ma.
A jak bedzie dużo piorunków to zdradzę Wam tajemnicę że jak strzelicie do wroga to mu wjedzie ogromne uszkodzenie w zależności od Tieru
I w miarę kasa jest za grę XD
Klikamy na ikonkę WOT prawym_właściwości_Znajdź element docelowy i pokazują się pliki WOT.
Wchodzimy w plik game_metadata , otwieramy resources i otwieramy plik game_css.
Otwieramy plik konfihuracyjny i przed ostatnia kolumna od dołu [ Layout ] odnajdujemy na końcu wiersza var(--skin-gradient-layout-to) xxx%); i zmieniamy wartośc jaka tam byście nie mieli na 100% i zapisujecie.
i w plik mod wgrywacie plik z tąt / działa/
https://hjundaj-com.translate.goog/?p=486&_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=sc
I cieszycie się mega kamuflażem i krzaczkami które maskują, reszty śmieci nie ma.
A jak bedzie dużo piorunków to zdradzę Wam tajemnicę że jak strzelicie do wroga to mu wjedzie ogromne uszkodzenie
I w miarę kasa jest za grę XD
@FulTun Czekałes cały dzień i myślałeś że ludzie zapomną? Tą historię też zmyśliłeś? Jak tą z oponą? Jeszcze o pioruny żebra xD
@Tylko_Seweryn
Jesteś Tetryk, włącz sobie jakiś teatr w TV i posiorbaj herbatkę z jakimś tam korzeniem.
Zaloguj się aby komentować