Zdjęcie w tle
mefjukang

mefjukang

Kompan
  • 2wpisy
  • 17komentarzy
A wiec tak, było kilku świrów wiec opisze po krotce, i tak czegos zapomnę. dokładne opisu poszczególnych elementów będę dodawać gdy akurat będę z nimi pracował bądź je montować. Auto jest aktualnie u blacharza, jest piaskowane, konserwacja, wiecie, 25 letni Japończyk.
ale na prawdę jest zdrowa, dziur po piasku nie ma
Mam nadzieje ze wróci szybiutko, wtedy zaczynam ostre składanie bo czas najwyższy się tym autem nacieszyć a nie tylko wokół niego skakać. Byly male perturbacje z blacharzem, dzięki niemu jestem pół roku w dupe.
Honda Civic 1.8 VTi MB6 98’
Hamulce:
Zmiana z fabrycznych zacisków jednotłoczkowych na czterotloczkowe zaciski Brembo z Megane 3 RS, pomalowane i zregenerowane. Adapter K-System.pro
Tarcze są z Nissana 350z - 330mm zamiast fabrycznych 282. Tył natomiast to fabryczny zacisk, ale dzięki adapterów odsuwam go od osi zwrotnicy dzięki czemu można założyć tarcze 305mm z Hondy CRV zamiast fabrycznych 262mm. Oczywiście do tego wszystkiego przewody w stalowym oplocie, pompa hamulcowa zostaje fabryczna. Abs będzie działać.
Zawieszenie
Fabrycznie te auto ma zwrotnice z pedalskimi rozstawem 4x114.3, wiec zakupiłem zwrotnice z Hondy Integry DC2 5x114.3 ponieważ nie znalazł bym tak dużych tarcz na ten rozstaw.
Amortyzatory, nowe, KYB AGX z 4 stopniowa regulacja siły tłumienia która można ustawiać w biegu na aucie.
sprezyny eibach -30mm
Nowe łożyska, cukierki tylnie nowe OEM Honda.
wszystkie drążki, gumy, oraz sworznie nowe. Nowe górne wachacze przednie.
Wnetrze:
podsufitka obszyta na czarno, słupki pomalowane na czarno. Maplight z Hondy Accord 6. W tylnie słupki dodane lampki do czytania z BMW E46.
Wnetrze obszyte na czerwono. (Boczki fotele)
Cupholder w deskę z Integry DC2.
Dodanie podgrzewania foteli
i kilka innych fantow.
Wyglad zewnętrzny
oryginalny pakiet VTi-S
oem owiewka szyberdachu
oem owiewki szyb
Refkektory przerobione z H7 na Bi-Xenon, oczywiscie profi.
Felgi Japan Racing JR18 17” 7J ET40
Silnik
Fabrycznie mamy tu jednostkę DOHC VTEC 1.8 o mocy 170koni, oczywiście wolnossące. Silnik z topowej na uwczesne czasy Hondy Serii B, czyli produkujące 100 koni z litra bez doładowania na czele z rodzynami B18C - 1.8 200KM czy B16B - 1.6 185KM
Moj silnik po zmianach dolotu i wydechu legitymuje się mocą 190 koni, ale mam w piwnicy Blok B20B3 którym można zwiększyć pojemność do 2.0 i atakować 220KM+. Przed wakacjami będę się zastanawiać czy go budować, narazie nie pojezdziłem nawet tym 1.8
Fabrycznie zeszperowana torsenem skrzynia to tez fajna rzecz w mocnym N/A FWD
016ad84b-2697-4d0c-8a99-cc1bc4ac45ca
mefjukang

@PanNiepoprawny ja pierdole.

Gratulacje i szacunek, nie sądziłem ze spotkam tu takiego świra

meikpokyw_melyb

@mefjukang poka te heble jak wyglądają

mefjukang

@meikpokyw_melyb na razie Ino poprzykładane, a zawieszenie poskrecane zreszta to inne amory to jest japa między kołem a nadwoziem

f720b404-0b10-469a-9f4d-30ef9c5f6f14

Zaloguj się aby komentować

Siema. Na wykopie prowadziłem relacje z rozpierdalania pieniędzy na starym Civicu, kupiłem go dwa lata temu i nie zrobiłem nim jeszcze kilometra.
Furę składam hobbystycznie pod blokiem, ale przy okazji „trochę” ja modze. na wykopie było kilka osób które obserwowały moje poczynania ale wyłapałem banicję.
gdyby ktoś chciał to oglądać, to ja chętnie wznowie swoją relacje tutaj, opisując od początku co zrobiłem i jakie mam plany
8d838916-34f2-4ecc-b7f8-aa66ebdcdc26
tak_bylo

@Man_of_Gx spoko coomlu, to najważniejsze


Tb

meikpokyw_melyb

@tak_bylo Na mirko pisał tak samo, śmieszne


MM

Zaloguj się aby komentować