Zdjęcie w tle
bdb_kolega_od_s-ca

bdb_kolega_od_s-ca

Twórca
  • 103wpisy
  • 174komentarzy
#muzyka #blackmetal #metal #afera

Przypominam Mgla = narodowo socjalistyczny black metal, kupujac merch, plyty, chodzac na koncerty tej kapeli lub innych kapel, ktore dziela czlonkow mgla w swoim skladzie wspierasz scene nacjonalistyczna

https://youtu.be/0kzCYLpSEsI

Mgla wydaje swoje materialy w Northern Heritage, ktorego wlascicielem jest ich bardzo dobry znajomy:
https://varisverkosto.com/2019/03/the-influencers-of-the-finnish-ns-music-scene-part-3-mikko-aspa-of-northern-heritage-clandestine-blaze-vapaudenristi-sarvilevyt/

at least one of the band’s two members has undeniable connections to NSBM: frontman and multi-instrumentalist Mikołaj Żentara (“M.”) has a solo project, Leichenhalle, that released an album called Judenfrei (“Free of Jews”) and featured song titles such as “Jerusalem in Flames,” “Different Solution,” and “China Scum.”
StrongSilentType

@bdb_kolega_od_s-ca dobra, wez nie trolluj xD buskabuska kochany.

Ale ten filmik to beka, szkoda że nie znam greckiego xD

bdb_kolega_od_s-ca

@StrongSilentType jakie trolluj, takie sa fakty


buskabuska

YouCanCallMeSusanIfItMakesYouHappy

@bdb_kolega_od_s-ca zachęciłeś mnie do zakupu brakującego tytułu czyli Further Down the Nest

bdb_kolega_od_s-ca

@Adwersarz no i gdzie te prawne kroki ktore podjeli? xD ciezko sie przyznac, ale fakty sa takie jakie sa

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
#blackmetal

https://youtu.be/ulYEnK8sSU4

tak grane bylo

1. The Last Farewell (intro - Ancestral Mysteries)
2. Beyond the Atlantean Gate (Ancestral Mysteries)
3. Real (North)
4. A Key to Agartha (new song)
5. My Name From the Forest (Roots Thunder)
6. Golden Wings of the North (new song)
7. Manifesto of Unity (Hunger of Elements)
8. Outro
occulkot

@bdb_kolega_od_s-ca hahaha, piekna viata

Zaloguj się aby komentować

#blackmetal #muzyka Przestrzeń do dzielenia, współistnienie, a nawet współpraca artystów z całego politycznego spektrum jest od dekad normą we wszystkich mainstreamowych kręgach przemysłu rozrywkowego. Jest to oczywiście temat, który nie może być w pełni rozstrzygnięty, ponieważ jest to przede wszystkim kwestia polityczna, którą ludzie z różnych części lewicowego/antyfaszystowskiego spektrum będą postrzegać przez różne pryzmaty, ale mimo to jest to kwestia, którą trzeba się pilnie zająć, więc przedstawimy nasze własne zdanie na ten temat.
Współistnienie nie jest równoznaczne z przejęciem przestrzeni. Sama obecność antyfaszystowskich artystów w przestrzeni zajmowanej również przez faszystów, rasistów, homofobów itp. nie oznacza, że przejęliśmy ją. Dzielenie przestrzeni i współistnienie artystów z całego politycznego spektrum na scenie metalowej (i nie tylko metalowej) nie jest niczym nowym; to właściwie status quo od dziesięcioleci, odkąd prawicowi agitatorzy i reakcjoniści zaczęli forsować swoje przekonania, czy to poprzez agitację, kulturowe uprzedzenia, czy zwykłą estetykę. Zespoły z lewicowymi tekstami zawsze dzieliły przestrzeń sceny metalowej z tymi złymi aktorami, a ich obecność nie tylko ich nie odstraszała, ale wręcz bardzo często im to umożliwiała, promując narrację metalowego „braterstwa”, pojęcie absolutyzmu wolnego słowa i tego, że faszyzm może być zwalczany na rynku idei po prostu poprzez wyrażanie sprzeciwu wobec niego poprzez swoją sztukę, jednocześnie pozostawiając złych aktorów (i nieprzypadkowo kapitalistyczny rynek metalowy) w spokoju. Faszyzm, rasizm, mizoginia i inne konserwatywne wartości kwitły w tych warunkach, zarówno w ich świadomych formach, jak i w sprytnie zamaskowanych normach kulturowych i estetycznych, ponieważ obecność zespołów o lewicowych poglądach, głoszących po prostu swoje przesłanie, nie stanowiła dla nich wyzwania.
Jak zatem przejąć przestrzeń? Poprzez uczynienie jej wrogą i nieprzyjazną. Poprzez nękanie, zastraszanie, ośmieszanie i odcinanie dostępu tym, którzy chcieliby wykorzystać ją do szerzenia nienawiści i nietolerancji wobec uciskanych (nie krępujcie się jednak szerzyć nienawiści i nietolerancji wobec ciemiężców). Wykraczając poza zwykłe agitowanie i upewniając się, że źli aktorzy czują się niechciani. Co nie jest łatwe, ponieważ dekady bezczynności i liberalnej praxis uczyniły scenę metalową taką, na której źli aktorzy są bardzo pożądani, często nawet bardziej niż antyfaszyści i antykapitaliści. Jeśli więc chcemy przejąć teren, lepiej być przygotowanym.
Jak się przygotować? Spójrzcie na działania podejmowane przez związki zawodowe, anarchopunków i squattersów. Ich praca pokazuje, że jeśli chcesz przejąć jakąś przestrzeń, czy to przestrzeń ekonomiczną, miejsce pracy czy przestrzeń kulturową, najpierw budujesz. Zbierasz sojuszników, budujesz swój wpływ i zasięg, zbierasz zwolenników i towarzyszy i upewniasz się, że masz ludzi, którzy cię wspierają i miejsce, do którego możesz się wycofać w razie potrzeby. Najpierw grasz w bezpiecznych przestrzeniach i upewniasz się, że rozszerzasz je przy każdej okazji, budujesz sojusze z innymi scenami, a nawet przestrzeniami niemuzycznymi (i starasz się to robić w sposób antykapitalistyczny, zamiast naśladować skompromitowany przykład sceny metalowej).
Ktoś powie, że artyści też muszą zarabiać na życie i dlatego są ograniczeni w swoich wyborach. Zgadzamy się, że muszą zarabiać na życie, a pracownicy sztuki są pracownikami. I oczekujemy, że antyfaszystowscy i lewicowi pracownicy będą zachowywać się tak samo, będą się zrzeszać, organizować, koordynować i wspierać się nawzajem, gdy podejmą walkę o przestrzenie, które muszą przejąć, a także budować wspólnie swoje własne przestrzenie, nie jako zaplecze czy jak to kiedyś nazywano „getta aktywistów” (w niektórych przypadkach słusznie, a także jako lekcję, że wygodna izolacja również nie jest rozwiązaniem), ale jako miejsca, w których można odpocząć, przegrupować się, poczuć się bezpiecznie i zorganizować oblężenie tego, co stało się toksycznym gruntem.
Tak więc następnym razem, gdy antyfaszystowski zespół zostanie zaproszony do zagrania w podejrzanym zestawie, powinien pamiętać, że to nie jest prosty wybór „zagrać/nie zagrać”. Czy mogą zgromadzić wystarczające wsparcie w przestrzeni, do której zostali zaproszeni? Czy mogą skoordynować swoje działania z innymi zespołami z listy, aby wspierać się nawzajem i być bardziej skutecznym? Jak wrogo nastawiona będzie publiczność, z jaką liczbą złych aktorów będą musieli się zmierzyć? Czy uda im się zebrać wystarczającą liczbę towarzyszy, by wziąć udział w imprezie? Oczywista matematyka pokazuje, że kontestowanie pewnych przestrzeni nie jest tak naprawdę możliwe, przynajmniej jeszcze nie teraz, a uczestnicząc w — powiedzmy — Steelfest, tylko pogarszają sytuację, utrwalając zgniłe ideologiczne status quo „współistnienia”. Ale inne przestrzenie mogą być bardziej dojrzałe. Więc pytanie nie brzmi po prostu, czy zespoły antyfaszystowskie powinny grać w tej samej przestrzeni co stwierdzone kryptofaszystowskie dupki, ale czy mogą sprawić, że dupki pożałują współdzielenia przestrzeni i następnym razem pomyślą dwa razy.
TLDR: nikt nie może wam powiedzieć, gdzie macie grać, ale jeśli zdecydujecie się na kontestowanie przestrzeni, nie pojawiajcie się po prostu. Zorganizujcie się. Koordynujcie. Zrzeszajcie się. Agitujcie. I oczywiście, nękajcie i zastraszajcie faszystów i ich współpracowników przy każdej okazji. I nie martwcie się o to, że zostaniecie nazwani wichrzycielami i stracicie przyszłe koncerty, to jest scena metalowa, w większości przypadków to pomaga, a jeśli niektóre miejsca nie chcą was, bo ostatnio walnęliście kilku nazistów, to wiele mówi o tych miejscach.
Strigon

@bdb_kolega_od_s-ca jak ktoś nosi koszulkę Mgły to mu ręki nie podam

Strigon

@bdb_kolega_od_s-ca a oni też się kumplują z faszolami bo jak tak to nie chcę znać

Zaloguj się aby komentować

kto ma lepszego zgrywuska?
pan z finlandii
czy pan ze francji?

zgrywuska pana z finalndii to juz na pewno znacie i pamieciowke robiliscie pod niego to nie musze chyba dawac

ale tutaj rywal:
https://www.francedunord.com/product-page/sale-freux-noiraigue

#blackmetal

odp to wazne
KciukDlaZarysu

@bdb_kolega_od_s-ca buska buska

eace5602-84c8-4fbc-b69f-7d92f1b483bf

Zaloguj się aby komentować

dawaj daaaaaaaaaaawaj

https://youtu.be/ZzUA-FePQjc

#blackmetal #muzyka
StrongSilentType

@bdb_kolega_od_s-ca o, ja Cie będę karmił?!

bdb_kolega_od_s-ca

@StrongSilentType A CO JA TWOJA JAKAS RODZINA JESTEM?

StrongSilentType

@bdb_kolega_od_s-ca JA TUTAJ MIESZKAM KURWA SZESC I POL ROKU KURWA I CODZIENNIE TAKIE GLUPOTY wyłuchiwać

Zaloguj się aby komentować

Macie niebywala mozliwosc kupic plyte od samego Czeczetkowicza:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/agalirept-zbior-demo-nsbm-plyta-cd

Pan Adam podal tez numer kontaktowy do siebie, czyli mozna dzwonic i pytac o jakze zacna aukcje

To nic, ze ten album mozna kupic bez problemu za 20zl:
http://shop.bdprod.pl/agalirept-pagan-legacy-1994-1999-p-1149.html

Tak dziala wolny rynek bialostocki caletewszystko

#blackmetal #kononowicz
bdb_kolega_od_s-ca

@StrongSilentType ale posyedon to mu sie udal, taka prawda calete

RzecznikHejto

> Zwłaszcza ustęp o łysieniu.


@StrongSilentType gdzie?

wykopany

Koooorva, na początku myślałem że to ten od baćki :D

AntyLateksowy

@bdb_kolega_od_s-ca Z blackiem to jedyne co ma wspólnego to to, że kononowicz z którym czeczet jest powiązany, się nie myje.

Zaloguj się aby komentować

Strigon

@bdb_kolega_od_s-ca buskabuska

StrongSilentType

@bdb_kolega_od_s-ca confideux

StrongSilentType

@bdb_kolega_od_s-ca już zaczynasz?

bdb_kolega_od_s-ca

@StrongSilentType PROSZE SIE KURWA NIE ODZYWAC, ZROZUMIAL PAN?

StrongSilentType

@bdb_kolega_od_s-ca ALE PROSZE

ZAMKNĄĆ

MORDĘ

I JUŻ

ujdzie

@bdb_kolega_od_s-ca ohui, zostawiam na rano. Niech ci solorz w ikonkach wynagrodzi.

Zaloguj się aby komentować

#blackmetal #religia #filozofia #heheszki
aniol zbyszek nadaje
https://youtu.be/_Ka_KDQexzg

Zaloguj się aby komentować

Następna