-
Promocje z mechanizmem- zauważyłem wzmożoną ilość promocji, które żeby spełnić trzeba spełnić warunek- kup 2, 1 dostaniesz x procent taniej, czy gratis. Ceny podstawowe pozostają bez zmian, więc sprzedawca nie musi pokazywać najniższej ceny. Drugi dość widoczny mechanizm to obniżanie koszyków/ kod rabatowy przy zakupie x produktów, lub wydaniu x zł.
-
Zamiast przekreślonej ceny używanie kodów rabatowych- często różnych dla różnych grup produktowych. Kod wpisujemy w koszyku, wiec sprzedawca nie zmienia ceny podstawowej i nie pokazuje średniej z ostatnich dni.
-
to zobaczymy dopiero w lutym, ale wiem że w wielu przypadkach bedzie stosowane- rotacja miesięczna grupami produktów- x produktów po miesiącu obniżki wraca na miesiąc na stare ceny, wchodzi wredy grupa produktów y na miesiąc i tak w kółko. Pokazuje się cenę najniższa z ostatnich 30dni, ale ostatnia promocja na dany produkt była 31 dni temu
-
Dodawanie zniżki % na cale grupy produktowe z informacją, że rabat nalicza się w koszyku- tak samo jak w przypadku kodu rabatowego, tylko już zautomatyzowane
moje spostrzeżenia zbudowałem na podstawie ecom nonfood w polsce
#handel #inflacja #omnibus #oszukujo
@ZmiksowanaFretka w mojej opinii jest to kwestia braku lidera protestów, który pociągnął by za sobą ludzi (mówiąc o realnym wyjściu na ulice). Protesty kobiet były przykładem, że jeśli pojawi się lider to jest w stanie zmotywować dużą rzeszę ludzi, ale tu wygasło z kilku czynników. Najbardziej znaczącym wg mnie były rozpoczynanie innych kwestii swiatopogladowych przez skręcających mocno w lewo liderów- co spowodowało niechęć wśród części protestujących i osłabienie efektu kuli śnieżnej wraz z wygaszeniem całkowitym lawiny; oraz sama kwestia nieodpowiednich liderów, którzy zle poprowadzili ludzi przez co duża część przestraszyła się represyjnego aparatu państwa.
Podsumowując mamy wszystko co wpływa na uruchomienie protestów niedługim czasie, ale brak nam mocnego lidera- prowadzonego bądź nie przez mocne wpływy
@Enzo z tego co czytałem w linku danym przez jednego Tomaszka/ke uokik zwraca już uwagę na chowanie cen. Co do wielkości czcionki- jestem w stanie zrozumieć, trudno w klarowny dla większości sposób pokazać i wyeksponować marketingowo tyle cyfr na jednej karcie produktu
W Kauflandzie nie widziałem od stycznia ani jednej promocji (przekreślonej ceny). Tylko dodają "super oferta" (kurwa) xD
Zaloguj się aby komentować