@SonyKrokiet a co do części to przecież w FSO jest tak samo xD
Jebana loteria, raz trafisz a raz nie, zamienniki często lepsze jak oryginały ze starej produkcji bo to co na przetrwało na półkach to często był śmietnik ostateczny bo co było dobre to Mirki z Januszami zajebali do swoich poldów z link produkcyjnej xD
@DraGone plottwist - niby tak ale kurwa nie do końca XD o ile jakość części (oryginalne i zamienniki XD) to faktycznie loteria, tak ich dostępność jest jednak całkiem przyzwoita, jak na fakt nieprodukowania auta przez 2 dekady XD a na części zamienne szły najczęściej odpady z produkcji co nie spełniały norm - przynajmniej za komuny. Co do remontu silnika to mnie nie dziwi, on chyba miał mały przebieg jak pamiętam ( ͡° ͜ʖ ͡°) w sumie cholera wie co też się działo przed Twoim kupnem - bo sprzedawca przecież nie powie całej prawdy XDDD u mnie w momencie kupna silnik (notabene składak z silnika 115C, AA i CB) śpiewał Komm Susser Tod chociaż dalej jakoś wóz jechał i tak prawie dwa lata po kupnie wóz slużył XD
@SonyKrokiet Też jestem w szoku jak dużo oryginalnych części jeszcze leży na magazynach, może po prostu każdy wiedział jak to gówno sie pierdoli i najebali części na dwa pokolenia w przód xDDD
Jak swojego kupiłem to miał niecałe 60k nalotu, a pierwszym właścicielem podobno był jakiś dziadek więc zakładam że olej to tam był wymieniany tylko raz jak mu w serwisie powiedzieli a tak to naprawy dopiero jak coś sie spierdoli tak że jechać sie nie będzie dało :v
Co w może potwierdzać fakt że sprzęgło było zajechane i miesiąc po zakupie już musiałem wyjebać 700 cebulionów na nowe bo oczywiście mam tam takie sprzęgło które było mniej popularne, czyli droższe xDDD
Nie wspomne nawet o tym co sie wylało z filtra paliwa bo to paliwa nie przypominało :v
Zaloguj się aby komentować