Zdjęcie w tle
Simracing

Społeczność

Simracing

6

Społeczność poświęcona simracingowi. Dyskusje, porady, pomoc, zapach palonej gumy.

Odbiło mi i stwierdziłem, że czas po latach kupić kierownicę do luźnego pogrania w gry SCSu, DIRTy na PC albo jakieś starocie pokroju TOCA 2, bo ileż można na klawiaturze. Nie potrzebuję bajerów, zaawansowanego FFB, pedału sprzęgła ani osobnego drążka (chociaż gdyby był, to nie pogardzę). Celuję raczej w kompaktowe modele, żeby mieć gdzie kierownicę przechować.

Lata temu cisnąłem na prostym Logitechu Wingman Formula GP. Teraz wstępnie patrzyłem na Thrustmastera T128 albo używanego Logitecha G29. Budżet - powiedzmy 800-900 zł. Jakieś propozycje?

#gry #simracing #ets2 #ats #pcmasterrace
Helpdesk

Bez force feedback nawet nie siadaj

Helpdesk

Boli mnie d że fajne modele kierownic i akcesoriów dla lataczy nie obsługują ps5

nobodys

@Frasier_Crane Jak chcesz wydać te 800-900 zł to G920 albo G29 (bez różnicy)


Gdyby Ci nie zależało na sprzęgle ani pełnych biegach to używki Logitech driving force Pro albo GT (300-450zl)


Jakichś marketowych marek nie polecam, bo to najczęściej elektrośmieci przy których nie ma wielkiej przyjemności z grania.

Helpdesk

@nobodys kontrola kąta skrętu za pomocą czujników optycznych- coś takiego było w Momo logitecha.

Mam wcześniejsze formuła force i kalibracja tego to droga przez piekło

San_Jose

@Frasier_Crane i jak, coś kupiłeś?

Frasier_Crane

@San_Jose Tak, dorwałem mało używanego Thrustmastera TMX Pro. Działa cudownie.

Zaloguj się aby komentować

Ostatnie kilka dni nie miałem czasu grać. Po update do 1.19 testuje dotychczasowe BMW na Misano i próbuje zrozumieć opony - kubika HELP.
Szybki spin na zandvoort w gt4 - q14 r13. Po starcie awans na 10 a potem sukcesywnie przez 30 minut na 13 miejsce. Dosyć długo się trzymałem na 11 miejscu ale jeżdżę zbyt zachowawczo i zostawiam otwarte drzwi. Muszę pracować nad SR bo jest bliskie 4.0 i wtedy nie będę mógł jeździć w gt3. Generalnie jestem zadowolony - jechałem na 27psi a to chyba nie jest bardzo optymalne ciśnienie dla gt4.
Kyalami totalnie mi nie siedzi także w tym tygodniu totalnie odpuszczam gt3. Potrenuje może przed kolejnym tygodniem i pojadę jeszcze jeden wyścig gt4 na zandvoort.
Bass shakery doszły ale szału nie robią na razie.
#assettocorsacompetizione #simracing
sugardaddy

Drugi wyścig to q11 i r DNF bo się wyjebalem w zioma. Szkoda bo chciałem zobaczyć jak zadziała setup. Za często mi się zdarzają takie błędy więc teraz siedzę cały czas w gt4 dopóki nie dobije SR do 5 może 5.50

Zaloguj się aby komentować

Dzisiaj znowu dwa wyścigi. Piszę to jeszcze przed tym drugim dlatego mam nadzieję, że mogę podsumować analogicznie do w zorajszego wpisu, czyli: pierwszy zły a drugi dobry.
Pierwszy wyścig 23 stopnie Misano 7pm
Dobre równe kwali i P19 na 30 zawodników z czasem 13. W wyścigu szło dobrze (P16) natomiast skończyło się na czwartym okrążeniu kiedy cofnęło mnie do boksów za błąd przy starcie. Nie zauważyłem, że dostałem karę DT no i koniec końców skończyłem w kiblu. Szkoda bo planowałem jechać tylko jeden wyścig dzisiaj ale mam ochotę pojechać coś więcej niż 8 minut.
Do poprawy: zapamiętywać numer startowy, skoncentrować się na poprawnym starcie i wymogach, kontrolować stres - głębokie wdechy w trakcie wyścigu pomagały trochę
Drugi wyścig 32 stopnie Misano 2pm
Spadłem ze splitu4 na 5 i generalnie straciłem też rangę Bronze. Jechałem jako rookie bo jeszcze chwile wcześniej zapisałem się do wyścigu. Kwali na P11 z czasem 15, więc generalnie plan na tydzień wykonany. Jeżdżę dosyć powtarzalnie w Q. Wyścig prawie zakończył się w T1. Z lewej strony dwa samochody stoczyły się na apex zakrętu. Ledwo ich minąłem ale udało się. Pierwszy szok za mną. Generalnie wyścigi jadę bardzo zachowawczo zostawiajac w zakrętach dużo miejsca na ewentualne divebomby. W taki sposób straciłem pozycję na rzecz Ferrari w kolorach Ukrainy. W wielu miejscach byłem przez niego wstrzymywany ale nie dałem rady go wyprzedzić. W trakcie wyścigu wypadło kilka samochodów i jechałem na P8. Ostatnie 10 minut to walka z przeciwnikami z tylu. Jeden raz w fajny sposób odebrałem wcześniej straconą pozycję na końcu „prostej” która jest na końcówce toru. Jeden przeciwnik odpadł na jednym zakręcie a kolejny w Porsz dlugo naciskał i gdyby nie dużo lepszy vmax BMW to pewnie by mnie wyprzedził. W jednym z zakrętów dostałem od niego tapa, bo nie trzymał linii. Pod koniec wyścigu dojechałem do trójki zawodników na p5-p7 ale opony dawały się na tyle we znaki że nie dałem rady już nic zrobić.
Do poprawy: wyścig był git więc chyba tylko zarządzanie oponami + mniej błędów
Dzisiaj przyszły bass shakery, jutro wzmacniacz. Dokupiłem matę antywibracyjną. Mam nadzieje że do końca weekendu podłączę i skonfiguruje zestaw.
#assettocorsacompetizione #lowfuelmotorsport #simracing
561e6bd9-5021-46c4-835f-b922c215a358

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
Wracam powoli do LFM w ACC. Jestem już poza rookies i głównie jeżdżę w sprintach Coach Dave GT3.
Będę wrzucał tutaj raporty z wyścigów tak żeby motywować się do szukania błędów i ogólnie jazdy z pewną regularnością. Bardzo często odpuszczałem granie ze względu na to ile czasu zajmuje jeden wyścig i przygotowanie do biegów.
Wstępny plan to 5 wyścigów na tydzień. Dzisiaj odbyte zostały 2 wyścigi. Jeden był dobry drugi był zły.
Pierwszy wyścig, split 4: 25 stopni Misano 10am
Kwali na 21 miejscu z czasem 10. W głowie przede wszystkim czysta jazda z nadzieją, że brak PIT stopu z powodu uszkodzeń pozwoli zakończyć wyścig na pozycji wyższej niż ostatnia.
Po pierwszych kilku zakrętach spadłem na 26 miejsce. Pierwsze dwa lapy miałem za sobą dosyć agresywne AUDI, którego się bałem. Chyba w pewnym momencie odpadł i już jechałem w miarę spokojnie starając się gonić. 4/5 lap i spin kilku zawodników w T2 - nadrobiłem do 21 pozycji. Prawie do końca wyścigu walczyłem o 21 lokatę i zbliżałem się do paki. Na ostatnim zakręcie ostatniego okrążenia odpadło dwóch zawodników i na metę dojechałem 19.
Do poprawy na pewno tempo wyścigowe - bardzo duża ilość popełnianych błędów nie pozwalała na wywieranie odpowiedniej presji na przeciwnikach. Czasy wahały sie w okolicy 1:37. Dużo wyjazdów poza tor.
Drugi wyścig, split 4: 16 stopni Misano 8pm
Krótka historia - kwali P21 z czasem 11 (byłem w stanie zrobić 15 lekko), wyścig zachowawczo na pierwszych okrążeniach spadam na P26. Po 10 minutach wyścigujadac w okolicy P20 popełniam błąd i zjeżdżam na jadącego obok po prostej zawodnika. Klnę bo uważam, ze mnie tapnął ale potem sie reflektuje i biorę winę na siebie. Szkoda wyścigu bo mogło być fajnie.
Do poprawy: ogarnianie ciśnienia przy różnych temperaturach, w kwali poprawnie pojechałem 1 lap / 7 - żenaduwa, ogarnięcie emocji bo po wyścigu jestem roztrzęsiony.
W tym tygodniu wpada do mnie zestaw bassshakerów - liczę że lepiej będę w stanie wyczuć lockupy i generalnie szorowanie oponami. Do końca tygodnia chce zbliżyć sie do stałego 1:36 w wyścigach i 15 w kwali.
Elo
#acc #gt3 #lowfuelmotorsport #assettocorsacompetizione

Zaloguj się aby komentować

Co ja właśnie odjebałem w #iracing to głowa mała xD W 1 okrążeniu rozwaliłem najlepszego kierowce.
Byłem 3. Na drugim okrążeniu zabiłem gościa co był przede mną (i przy okazji kilka aut z tyłu xD)
Wskoczyłem na 2 miejsce.
Wyprzedził mnie jakiś inny ziomek. Przez 7 okrążeń walczyliśmy o 2 miejsce wymieniając się co jakiś czas.
Byłem 3. Na przedostatnim okrążeniu.... tak. ZABIŁEM I JEGO XD
Finalnie skończyłem 2.
Trza poćwiczyć hamowanie xD

Zaloguj się aby komentować

Już w najbliższy czwartek zaczynamy walkę na poważnie w najnowszym sezonie ACCelerated Porsche SuperCup!
Pierwsza punktowana runda na legendarnym i dobrze znanym torze Imola.
Obecnie trwają kwalifikacje do wyścigu, coraz więcej czasów pojawia się na tabeli. Na serwerze PRO mamy przygotowane 32 miejsca.
Cały czas można się zapisać, wystarczy wejść na naszą stronę -> https://acleague.com.pl/sezonacc6.html
Serdecznie zapraszamy!
Widzimy się na torze
#simracing #gry #acleague #assettcorsacompetizione #wyscigi
476ebe14-1728-44d3-bea5-a09fa4eef197
Emil

Zaraz simracing przejmie hejto

Zaloguj się aby komentować

W końcu pykło 2000 (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)
Do Verstappena jeszcze mi kilka punktów brakuje, ale trend jest pozytywny
#iracing #simracing #chwalesie
0411447f-f26d-479c-a3bd-0792b4c4982d
Pjorun

Wbijaj panie na skip barber formula, ten bolid pokaże ci, że jednak nie umiesz jeździć xD Bolid skonstruowany przez Barbera dla jego szkoły Skip Barber Racing School. Każdy twój błąd da ci soczystego liścia w ryj

Emil

@Pjorun jest z tym jakaś seria z zabokowanym setupem?

Pjorun

@Emil nie, ale tam nie ma co tuningowac w sumie. Cisnienie na maksa w dol. Zawieszenie w dol. Tylko arb ma jakieś znaczenie. Lamusy jak ja jeżdżą na 5-6, bo na 8 spin co zakręt xD I tyle. Nic więcej tam nie zmienisz.

Zaloguj się aby komentować

Witam wszystkich w nowej społeczności poświęconej simracingowi.
Wierzę, że uda nam się tutaj zbudować fajną grupę, która będzie się wymieniała wiedzą, radami oraz pomagała nowym wejść w świat simracingu
#simracing
BetonowyBrodaczBezAfro

@baakedr Dobry. Jest organizowane może jakieś HejtoGP?

Kompletny ze mnie amator ale z chęcią pojeżdżę w ogonie stawki (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)

baakedr

@BetonowyBrodaczBezAfro Wniosek godny rozważenia

Zaloguj się aby komentować