Rozwój biznesu: Empik jeszcze bardziej omnikanałowy, testuje też własne automaty paczkowe
https://www.handelextra.pl/Firma rozszerza odbiór w salonach na ofertę sprzedawców zewnętrznych, prowadzących swoje sklepy na Empik.com. Stawia też Empikomaty pozwalające na jeszcze szybszy i bezkontaktowy odbiór zamówień. Zapowiada również kolejne innowacje w logistyce ostatniej mili.
Salony stacjonarne stanowią kluczowy element omnichannelowego ekosystemu Empiku – ok. 70 proc. zamówień z oferty własnej Empik.com odbieranych jest właśnie tam. Klienci preferują tę formę dostawy i najwyżej ją oceniają w badaniach satysfakcji nie tylko dlatego, że pozostaje ona bezpłatna, niezależnie od wartości zamówienia i mogą wybrać miejsce odbioru spośród ponad 350 salonów w całej Polsce. Jest to także metoda przyjazna środowisku – już 90 proc. zamówień z odbiorem w sklepie trafia do klienta bez opakowania i dodatkowych wypełniaczy, co pozwala ograniczyć zużycie folii i kartonów o setki ton rocznie. Kupujący chętnie odwiedzają także salony, ponieważ przy okazji mogą zrobić dodatkowe zakupy. [...]
#biznes #polska #empik #handel
Salony stacjonarne stanowią kluczowy element omnichannelowego ekosystemu Empiku – ok. 70 proc. zamówień z oferty własnej Empik.com odbieranych jest właśnie tam. Klienci preferują tę formę dostawy i najwyżej ją oceniają w badaniach satysfakcji nie tylko dlatego, że pozostaje ona bezpłatna, niezależnie od wartości zamówienia i mogą wybrać miejsce odbioru spośród ponad 350 salonów w całej Polsce. Jest to także metoda przyjazna środowisku – już 90 proc. zamówień z odbiorem w sklepie trafia do klienta bez opakowania i dodatkowych wypełniaczy, co pozwala ograniczyć zużycie folii i kartonów o setki ton rocznie. Kupujący chętnie odwiedzają także salony, ponieważ przy okazji mogą zrobić dodatkowe zakupy. [...]
#biznes #polska #empik #handel