"Poniesiemy porażkę". Szefowa motoryzacyjnej marki ostro o zakazie aut spalinowych w UE
www.money.pl#uniaeuropejska #gospodarka #polityka #ekonomia #motoryzacja
Obrzydliwa podroba mercedesa
@Karakalla to nie jest podróba niczego. Znasz w ogóle historię tego modelu? Grenadier jest odpowiedzią na zaprzestanie produkcji starego Defendera. Szef Ineosa chciał analogowego, tradycyjnego 4x4, a na rynku takich za bardzo nie było, więc zrobił swojego.
@Karakalla obrzydliwy to jest twój bezsensowny komentarz.
@Budo nie no wcale nie XD jakos nie slyszalem o tej mikro firemce a wybijanie sie na negawaniu trendow to slaba droga by zwiekszyc swoja sprzedarz
@KierownikW10 nie moja wina ze cie nie stac na garaz i fotowoltanike XD
@Karakalla piszę się fotowoltaiką ignoranckie.
A podoobieństwo do gelendy. No jedno wielkie xD Stylistyka aut Ineos jest wzorowana na Land Roverach, a to, że ty nie slyszaleś o tej marce, tylko pokazuje, jak bardzo nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.
@KierownikW10 no procz tego ze mam Discovery pod domem to nic a nic nie mam LR zwiazanego. Dalej nie bawi mnie mini firemka Ineos i jej urojenia
@Karakalla mikro firemka? Udowodniłeś właśnie swoją ignorancję. Ineos to duży koncern, zatrudnia ponad 25 000 ludzi i ma roczne zyski na poziomie 2 miliardów euro. Jak to dla ciebie jest mikro firemka, to ja nie wiem jaką masz skalę. A to, że nie o niej nie słyszałeś, to tylko Twoje własne ograniczenie. Pora się już przyznać do nietrafionego komentarza.
@Budo to prawie jak daewoo :]
@Karakalla Ineos nie robi przedrożonych dostawczaków dla piłkarzy i czarnoskórych raperów, nie ten target, ujmując korpobełkotem. To i trudno prostym umysłom o jakieś skojarzenia poza "ej, wygląda jak chińska podróbka G-klasy, ale beka".
@jonas wodorowe podróby defendera - tego potrzebuje rynek.
@Budo zatrudnienie to 755 osob.
I tak serio - skomentowalem slaby wyglad podroby prawdziwego legendarnego samochodu - posraliscie sie jak glupi broniac firemki nadzianego brytola ktory kopiujac legendarny samochod dobija sie kabzą.
Płacą wam za to czy o co chodzi? Bo juz kłamać odnośnie zatrudnienia kiedy jest to oficjalnie podane nawet na ich wiki to juz troche gruba przesada.
@Jarem jeśli uważasz że moj Discovery to dostawczak dla pilkarza to chyba w życiu nie stałeś przy LR.
Marne to wasze podejscie.
@Karakalla
Co? Ja coś takiego powiedziałem? :D
@Karakalla Rynek potrzebuje, żeby biurokraci przestali mieszać się w rzeczy, których nie rozumieją. Nie da się wymusić postępu technicznego nakazem ani przymusem. Z wodorem jeszcze nie wiadomo, za dużo problemów, by na hurra się w to pakować.
@Jarem Nie, ja to powiedziałem i nie w kontekście LR, tylko G-klasy. Kolega tak się zacietrzewił, że nie rozumie co, komu i na co odpisuje. Może rata leasingowa za tego LR dusi albo znów się coś kosztownie zesrało, typowo dla tej marki i trzeba znaleźć ujście dla tego ciśnienia.
@jonas LR za gotowke, z salonu. Jeszcze nic sie nie zepsuło. @Jarem sory nie ciebie chciałem zawołać dobry czlowieku.
@jonas dlatego biurokrata zaklada firme ktora ma produkowac podrobki na wodor XD aj aj, łykacie jakis arcik prawicowca karmiacego sie kresy.pl i bronicie magnata produkujacego samochody dla nikogo. -_-
@Karakalla
A to git. Myślałem, że już aż takie dziury mam w głowie :D
@Karakalla Ciekawe, mało kto kupuje za gotówkę z salonu. Ja tak zrobiłem, ale to było jakiś czas temu i nie był to LR.
Dlaczego zwracasz się do mnie w liczbie mnogiej? To miłe, ale semantycznie bez sensu, bo jestem zwykłym chłopem ze wsi, a nie królewskim majestatem.
Nie wiem kto jest właścicielem Ineosa i nic mnie to nie obchodzi. Wiem jednak, że to nie ma być tania podróba LR, G-klasy czy jeszcze czegoś innego, jak raczyłeś założyć. Podobieństwo w wyglądzie zewnętrznym to nie wszystko, w tym segmencie funkcja określa formę. A czy produkują dla nikogo - to już zmartwienie tego, kto ten biznes prowadzi, mi to malowniczo zwisa.
@Jarem jakos tak wklepales mi sie bo twoj avatar zwrocil moja uwage :P
@jonas malowniczo ci tez zwisa ze projekt jest oparty na LR, wygladem porabia gielende, a za projektem stoi zbyt nabity hajsem brytol- zbyt nabity by myslec. Nie wiem czemu bronisz tak glupiego projektu. Jaka funkcje ma pelnic wodorowy Ineos? Skoro mial byc to projekt obrony klasycznych rozwiazan to czemu juz trzeci model leci w modłe alternatywnego zrodla energii?
XD
@Karakalla Ale jakiego projektu bronię? Z czym i o czym teraz dyskutujesz właściwie? Skąd wziąłeś jakiś wodór, skoro w artykule nie ma o tym ani słowa?
No i jak twoim zdaniem ma wyglądać terenówka użytkowa? Jak Land Cruiser czy bardziej Rav4?
@Karakalla jakie kłamać? Ineos automotive to część ineosa, prezesem i założycielem jest ta sama osoba. To jest de facto ta sama firma. Twój języt to rynsztok. Chyba nie dorosłeś do dyskusji i myślisz, że każdy post to wojna. Powinieneś iść na wykop, tam byś się odnalazł.
ps. nikt tu nie broni Ineosa, po prostu wytykamy Twój brak elementranej wiedzy. A ja dodatkowo brak kultury wypowiedzi.
@Budo iks de. Tyle ci moge powiedziec.
Tyle w temacie.
Przypominam ci ze ineos produkuje 200 samochodow rocznie, jest kaprysem bogatego brytola a przy branzy samochodowej nie zatrudnia 25k ludzi tylko 750 osób.
Rozmawiamy o samochodach a nie zatrudnieniu w innych branzach.
Dopóki bateria nie ma takiej samej gęstości energii jak pojemność baku w spalinowym aucie to elektryki są bez sensu. (10kWh na litr).
@dildo-vaggins elektryki mają sens przy kilku zastrzeżeniach:
- masz dom z garażem i fotowoltaiką, a najlepiej magazynem energii
- jako drugie lub trzecie auto do miasta
Czyli dla kilku procent najbogatszych ludzi. Dla innych bez sensu.
Spokojnie. Jak już pisałem z 4 lata temu. Termin UE jest niewykonalny i najprawdodpobniej zostanie wydluzony. Postępy są zbyt małe.
@kodyak to jest oczywiste ze unia wycofa sie rakiem z glupiego pomyslu, pozatym jako potega motoryzacyjna mozemy zawsze otworzyc wlasne linie produkcyjne w starych fabrykach fso.
Żarty żartami ale no niewykonalne, unia chciała dać impuls do rozwoju technologii ale nikt tam nie wpadl na to ze tak to nie działa
Zaloguj się aby komentować