Deykun

@nxo

Gra jest trochę grana i pierwszy raz o czymś takim słyszę. Generalnie, hasSpecialCharacters to nie jest zmienna, że mamy zapisane { wordToGuess: "krzesło", hasSpecialCharacters: false } że te dane mogą być źle ustawione w stanie gry i się rozchodzić, hasSpecialCharacters nie jest nigdzie zapisywane tylko to zawsze wynik funkcji: hasSpecialCharacters: getHasSpecialCharacters(wordToGuess), a skoro słowo było dobre, to powinno działać.


Ja bym zakładał, że to działa. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale jeśli nie to jedyny scenariusz jaki widzę, to taki, że ktoś grał w grę X miesięcy temu, zaczynając od pobranej starszej wersji, co mogło wywołać jakiś nieprzewidywalny skutek przy miksie. Nawet w takim przypadku nie widzę oczywistego sposobu żeby to było tak zepsute jakby to było coś ze słownikiem to raczej, że całe hasło dnia jest zupełnie inne niż powinno (w to łatwiej mi uwierzyć).


Jak ktoś to zgłosi drugi raz za kilka miesięcy to więcej wiary temu dam.

nxo

@Deykun dzięki, przekaże, też mi się wydawało to niemożliwe, ale zawsze lepiej spytac;)

kwiecik

Dlaczego ja często kombinuję i pomijam słowa oczywiste? Nie wiem 🤷♂️. Sam z siebie się na koniec zaśmiałem


10.12.2024 – 🇵🇱 #diffle #difflepl


40 liter w 5 słowach

🟢 27 🟡 0 ⚪ 13 🔴 0


https://deykun.github.io/diffle-lang/pl?r=hkiZ3ETLtNXdugzYtkWbuADNx0SbhNnL1gDZtUWat5SY4YTLvJneuAjLzEjLw4yNy4SN0MTL3gTJ0MUJhh2YllWbClTJ1MUJ1hSI

Zaloguj się aby komentować