https://youtu.be/WU0gvPcc3jQ
Wygląda całkiem OK, ale widać doczytanki miasta w paru miejscach, mimika też do końca naturalna nie jest. Ale owszem progres vs to, co było dotąd jest kapitalny.
Lecz cóż z tego, Timmeh Tencent chyba się czegoś boi, że tego nie ma na PC. I z tego żal mocno
@Nebthtet wiem że PC mustard race > console peasant ale prościej zoptymalizować grę na zamkniętej architekturze. Albo lenistwo devów - napisze się na konsole bo łatwo, zleci się komuś z zewnątrz konwersję bo tanio
@pescyn od dwóch generacji technicznie konsole teraz to uproszczone pecety, więc ta wymówka dla devów straciła już rację bytu.
@Nebthtet to chyba nie takie proste - nawet jeżeli to wykastrowane komputery, to w dalszym ciągu to systemy o zamkniętej architekturze - nie trzeba się zastanawiać jak z optymalizacją i wydajnością gry na różne CPU, GPU, jaki RAM, jaka mobo - w przypadku konsol wszystko jest constant
No to się nie optymalizuje, żeby biegało na tosterze. Przecież dzisiejsze porty AAA są tak gównianie zoptymalizowane (jedynie z uwagi na cięcie kosztów), że to naprawdę nie są wymówki o jakiejkolwiek racji bytu.
Zaloguj się aby komentować