Wziąłem w weekend na testy tegoroczną nowość do której robiłem maślane oczy od jakiegoś czasu - GSX-S1000gx.
Racjonalna część mnie mówiła, że za drogi i za mocny, że wcale nie potrzebuję tylu bajerów... No i ten racjonalny głos znikł w akompaniamencie gardłowego ryku rzędowej 4 wydostającego się z airboxa i wydechu powyżej 7 tys obrotów 🙃
Półaktywne zawieszenie to feature bez którego nie wyobrażam sobie swojego kolejnego motocykla, trzema klikami podczas jazdy możemy zamienić bandytę w potulnego, wygodnego osiołka.
Zakochałem się w podwoziu i pozycji, ale silnik mnie przeraża - i bynajmniej nie chodzi mi o jego możliwości, tylko o momentalne wyciągnięcie ze mnie najgorszej wersji motocyklisty, który we mnie siedzi.
Dobrze że muszę poczekać jeszcze 6 miesięcy do sprzedaży aktualnego motocykla, bo już w sobotę bym wyszedł z salonu z podpisanym zamówieniem -..-'
A no i jakby ktoś się nad nim zastanawiał to opony obowiązkowo do wyjebania, najlepiej jeszcze przed odbiorem z salonu.
#motocykle
@cfaniaczeQ
Jeździłem kilka dni temu, ale tylko przez godzinkę, niestety.
Fakt, szatan, którego trzyma na uwięzi elektronika (o ile jej nie wyłączymy).
Co do opon, to nawet sprzedawca ostrzegał, że absolutnie do zmiany.
Zazdroszczę, że miałeś więcej czasu do "wgryzienia" się w niego.
Z ciekawości, ile mierzysz wzrostu? Mi, przy 1,81m, pozycja odpowiadała tak 7/10.
Moje preferencje zakupowe pójdą chyba jednak w stronę Tigera 1200.
@Czarmiel Tez miałem tylko godzinę(odrobinę przeciągniętą bo nie było nikogo umówionego bezpośrednio po mnie), ale to była bardzo intensywna godzina :D
Mam 190, ale jestem przyzwyczajony do tracera 700, więc tutaj był luksus 8) Nie szukam kanapy do robienia po 1000km dziennie, dużo bardziej cenię sobie właściwości jezdne.
@cfaniaczeQ dunlop sportmax roadsport 2? niezłe opinie lol
@Erebus Chyba tak, motocykl w mgnieniu oka ma 200 na liczniku a dają tak chujowe opony że drugi raz bym na nich nie pojechał. Dzień ciepły, suchy, droga czysta a ja po lekkim wciśnięciu hamulca czuję, że ABS ma imprezę życia (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻
@cfaniaczeQ ale brzydki. Czym jezdzisz teraz?
@GrindFaterAnona Z gustem jak z dupą - każdy ma swoją ;) Mi się podoba. Obecnie ujezdzam tracera 700
@cfaniaczeQ normlanie dają Moto na cały weekend na test?
@konrad1 Źle się wyraziłem, jazda testowa odbyła się w ten weekend - miałem około 1.5h. Zazwyczaj da się pożyczyć testowkę na dłużej, ale trzeba za to zapłacić. Niestety ceny w Suzuki są mało rynkowe(coś mi się obiło o cenie 400zl za dobę, ale ręki sobie nie dam za to uciąć)
Organoleptycznie już badałem, ale brzydota tego sprzętu zniechęciła mnie nawet do jazdy próbnej
@d.vil z czystej ciekawości, jakieś konkretne elementy Ci się nie podobają czy całokształt?
@cfaniaczeQ czasza (zwłaszcza światła) i boczki zupełnie nie pasują mi do reszty sprzętu. Układ wydechowy, gównie pucha od kata, też mi się nie komponuje. Sprzęt na papierze fajny, jeździ zapewne cudnie, bezproblemowe użytkowanie gwarantuje Suzuki, ale jako całość... no nie dla mnie. Stojące obok 8R dużo ładniejsze w odbiorze.
Fajny ale nie dla mnie taki potfur xd
Może i nie szybkie ale bezobsługowe
@cfaniaczeQ jakie są warunki takiego najmu w tym salonie na elektronowej? Bo mam rzut kamieniem a może bym posmigal.
Na jazdę testową - dzwonisz, umawiasz się na termin i masz godzinę za free. Odpowiedzialność do 3k PLN jakbyś coś nabroił. Na dłuższy czas nie wiem bo mnie cena odrzuciła.
@cfaniaczeQ Wygląda spoko. Nie zastanawiałeś się zamiast niego nad nowym trackerem z aktywnym tempomatem?
@Orzech Myślałem, pewnie umowie się na jazdę próbną. Estetyka do mnie trochę mniej przemawia(nie podoba mi się asymetryczne światło). No i jest coś w tej rzędowej 4 w gsxs co mnie bardzo pociąga.
@cfaniaczeQ IMO ten tempomat to fajna sprawa, ale faktycznie tracer brzmi bardzo źle. Jak chcesz dobrze brzmiący motocykl to dukat Ci zostaje
@Orzech tempomat na przeloty jak najbardziej nie wiem czy jestem przekonany do adaptacyjnego. Poczytałem sobie jeszcze i z tego co widzę w porównaniu tracer Vs gx to Suzuki ma dla mnie jedna rzecz która daje mu w moich oczach przewagę - automatycznie ustawiany preload tylnego zawieszenie. Ale co trzeba pochwalić Yamahę - dali prawie 2h jazdy testowej :D
Mi się marzy s1000gt. Na razie uczę się na cb650r.
Zaloguj się aby komentować