#wiedzmin #wiedzmin3 #amd #pcmasterrace
Ktoś z was używa FSR w Wiedźminie 3?
@Grewest nie, ale mogę Ci sprawdzić
@Grewest Gdzie to w opcjach jest, bo nie widzę?
@Grewest dobra, znalazłem. Myślałem, że to ustawienie z AMD a to ustawienie z W3. U mnie wszystko ok.
@Jason_Stafford musisz jeszcze zmienić rozdzielczość w wyświetlaniu. W nakładce od amd widzisz czy tryb działa.
@Grewest na jaką mam zmienić? Bo teraz mam 3440x1440
@Grewest omg ten soft z amd to jest taki zakręcony, że tam nigdy nie potrafię niczego znaleźć. Włączyłem FSR w opcjach, w w3 obniżyłem rozdzielczość, ale nie potrafię sprawdzić czy jest aktywny czy nie, bo nie widzę tego.
@Jason_Stafford u mnie to wygląda tak
@Grewest Chyba myliłeś FSR2 z RSR na bazie FSR1 - działa na poziomie sterownika jak to widać w twoich opcjach, upscaluje zbiorem starych i nowszych technik klatkę obrazu jeśli ustawiono niższą rozdziałkę do natywnej.
FSR2 - działa jak DLSS drugiej generacji, upscaluje obraz uzupełniając braki również informacją z poprzednich klatek, wektorów ruchu. Musi zostać zaimplementowany na poziomie gry i w niej aktywowany.
Z ciekawości, jak wrażenia z jakości obrazu, ile FPS dało się zyskać?
@pjveonot Czyli nie powinienem zmieniać rozdzielczości?
A co do fpsów to ciężko powiedzieć. Bez FSR miałem te 60fspsów z spadkami co jakiś czas. Chciałem to ustabilizować FSRem. Bo rezygnować z hairworksa trochę szkoda xd
@Grewest Jeśli masz RSR w sterownikach i dostępny FSR2 w grze to polecam ustawić natywną rozdziałkę, zostawić FSR2 i użyć ewentualnie niższej opcji Balanced, Performance jeśli wydajność nie zadowala.
Przy włączonym RSR(FSR1) i FSR2 gra w z ustawionej rozdziałki gry renderuje obraz w jeszcze niższej , upscaluje przez FSR2 do rozdziałki gry, a potem FSR1 upscaluje z rozdziałki gry do natywnej monitora.
Zaloguj się aby komentować