Ktoś z was używa FSR w Wiedźminie 3? U mnie przy użyciu odpowiedniej rozdzielczości, pojawiają się dwa czarne paski na górze i dole ekranu. Niby to nic takiego ale wkurza xd
#wiedzmin #wiedzmin3 #amd #pcmasterrace
Jason_Stafford

Ktoś z was używa FSR w Wiedźminie 3?


@Grewest nie, ale mogę Ci sprawdzić

Jason_Stafford

@Grewest Gdzie to w opcjach jest, bo nie widzę?

Jason_Stafford

@Grewest dobra, znalazłem. Myślałem, że to ustawienie z AMD a to ustawienie z W3. U mnie wszystko ok.

eafb7d04-dbfb-4c10-acdf-5b601771c79a
fb10fae4-bbae-46c3-b80f-c600998f9747
Grewest

@Jason_Stafford musisz jeszcze zmienić rozdzielczość w wyświetlaniu. W nakładce od amd widzisz czy tryb działa.

Jason_Stafford

@Grewest na jaką mam zmienić? Bo teraz mam 3440x1440

Jason_Stafford

@Grewest omg ten soft z amd to jest taki zakręcony, że tam nigdy nie potrafię niczego znaleźć. Włączyłem FSR w opcjach, w w3 obniżyłem rozdzielczość, ale nie potrafię sprawdzić czy jest aktywny czy nie, bo nie widzę tego.

Grewest

@Jason_Stafford u mnie to wygląda tak

3aea72dd-ff60-4885-88b9-8e07943d576b
pjveonot

@Grewest Chyba myliłeś FSR2 z RSR na bazie FSR1 - działa na poziomie sterownika jak to widać w twoich opcjach, upscaluje zbiorem starych i nowszych technik klatkę obrazu jeśli ustawiono niższą rozdziałkę do natywnej.

FSR2 - działa jak DLSS drugiej generacji, upscaluje obraz uzupełniając braki również informacją z poprzednich klatek, wektorów ruchu. Musi zostać zaimplementowany na poziomie gry i w niej aktywowany.

Z ciekawości, jak wrażenia z jakości obrazu, ile FPS dało się zyskać?

Grewest

@pjveonot Czyli nie powinienem zmieniać rozdzielczości?


A co do fpsów to ciężko powiedzieć. Bez FSR miałem te 60fspsów z spadkami co jakiś czas. Chciałem to ustabilizować FSRem. Bo rezygnować z hairworksa trochę szkoda xd

pjveonot

@Grewest Jeśli masz RSR w sterownikach i dostępny FSR2 w grze to polecam ustawić natywną rozdziałkę, zostawić FSR2 i użyć ewentualnie niższej opcji Balanced, Performance jeśli wydajność nie zadowala.

Przy włączonym RSR(FSR1) i FSR2 gra w z ustawionej rozdziałki gry renderuje obraz w jeszcze niższej , upscaluje przez FSR2 do rozdziałki gry, a potem FSR1 upscaluje z rozdziałki gry do natywnej monitora.

Zaloguj się aby komentować