#kiedystobylo #gry #gownowpis
Quake 3 to bylo to, czyste napiedalanie i kafejkowo / lanowe viby. Unreal tournament tak samo, albo mniej znany Soldier of Fortune.
@evilonep kiedyś się szło do szkoły żeby zebrać ekipę, spierdolić z lekcji i ciorać w kafejce q3dm17 do porzygu
@wonsz Najlepsza mapka - wszystko było jak na dłoni, nie trzeba było biegać bez sensu i się szukać po mapie. Akcja od pierwszych sekund po respawnie.
@evilonep No i co w związku z tym?
Ta gra zestarzała się zadziwiająco dobrze.
W tej grze byłem taki sobie ale na tej mapie to byłem uważany za cheatera
Był taki mod dosc popularny u quakowcow chyba "challenge pro mode" się nazywał. Dawała przede wszystkim możliwość kierowania postaci w trakcie lotu i w sumie na tym spędzałem najwięcej czasu
@evilonep Ah yes. Q3dm17. Klasyka. Nigdy jej nie lubiłem
Jak coś to Quake Champions jest free to Play na steamie - wysoki próg wejścia, ale fun jak przy q3 za małolata, no i jest oczywiście dm17, choć pod inną nazwą i teksturami.
@evilonep tylko UT!
@evilonep Moja ulubiona mapa. Wiele wieczorów po LAN z kolegami na niej zeszło.
@evilonep I ten uczuć kiedy z rakietnicy zestrzeliłeś typa lecącego po quad damage albo railguna.
@evilonep masa godzin w kafejce internetowej spedzozna. Wraz z połową klasy
'Camper na platformie! Caaaamper! Na niego!'
Jak ja nie znosiłem tej gry i tej mapy. Za każdym razem miałem wrażenie jakbym wpadł w rój asteroid, resp I od razu frag. Wolałem coś spokojniejszego jak CS. Ale nie zapomnę jak jeden ziomek fan Diablo, śmiał się z zatwardziałego kłejkowca, że w tej grze można nosem grać bo zawsze kogoś trafisz, a tamten się pienił...
@evilonep fifa 98 here i granie w halówkę na myszce xD
@evilonep Q3DM17
@evilonep Ale jajca, autentycznie dzisiaj myślałem sobie o tej mapce i rozkminiałem czy odległość między skocznią a tą platformą gdzie był rail mogła być jeszcze większa, czy to był już max, który można było wycisnąć aby nie stracić HP przy lądowaniu
Mmmm, ktoś grywał w moda efreeza + instagib z grappling hookiem? Tak mi brakuje tego uczucia, gdy udało się ustrzelić kogoś w locie na lince.
@Dynamiczny_Edek haha, olschool
@HRJvc0Dxobha generalnie zauważyłem wśród znajomych ze szkoły, czy później z pracy, że ludzie którzy lubieli UT czy CSa nienawidzili Q3 ze względu na tempo rozgrywki właśnie. odwrotnie raczej nie było problemu, choć tym, którzy spędzili sporo czasu z Q3 rozgrywka w wyżej wymienione wydawała się z początku strasznie ślamazarna. dopiero później zaczynali zauważać inne zalety tych gier. szkoda, że w drugą stronę to nie działało, bo quake to naprawdę dobra gra, ale chyba nieco większy próg wejścia.
@grzmichuj_gniezno już nie pamiętam nazw serwerów, szacun. :-D
Grałem ctf, ale najbardziej lubiłem 1vs1 na q3dm17 w instagib + hook, Ile nocy sie zarwalo. :-D Pamiętam że było kilku wymiataczy, z którymi jak się raz na jakiś czas wygrało to aż milej się robiło. ;-)
Też zauważyłem ten podział preferencji pomiędzy ut a q3. W moim sercu zawsze zostanie dynamika rozgrywki. 😍
A i jeszcze to szukanie idealnego configa, usuwanie tekstur z map, ustawianie przeciwników na zielonego tank Jr, żeby było ich łatwiej trafić, kombinowanie z ilością fpsow żeby wyżej skakać i bardziej się napędzać. :-D
Tak było, miałem wrażenie, że przy zbyt dużej ilości graczy i takim tempie losowość fragów strasznie rosła. Ale później w pracy namówiony na łan party w Q3 ostatecznie go polubiłem i później męczyłem dość długo Quake live przez przeglądarkę, bo tylko to działało na Linuxie 🤣
@HRJvc0Dxobha To prawda - gra sama w sobie jest bardzo dynamiczna, a jak jest za mała mapa na daną ilość graczy to wdziera się sporo chaosu. A q3dm17 jest małą mapką gdzie praktycznie z każdego miejsca wszystko widać. Nawet we wspomnianym 1v1 na same wolnostrzelne raile, na tej mapie zdarzają się serie, że giniesz sekundę po respie, jeśli twój przeciwnik jest dobrym graczem i ma nieco szczęścia
PS. Q3 jest już na linuksa natywnie, nie tylko przez przeglądarkę, jak byś kiedyś potrzebował
@Dynamiczny_Edek Haha, ja do dzisiaj jak zdarzy mi się na chwile odpalić quake'a to pierwsze co robie to ustawiam przeciwników na zielonego tanka
A szybkość poruszania się po mapie to już w ogóle osobny temat. Pamiętam, że zacząłem to doceniać szczególnie jak zacząłem grać Clan Arena zamiast Instagib. W CA zaczynałeś rundę z wszystkimi broniami, nie było obrażeń od rocket jumpów i czas zmiany broni był ustawiony na 0, co zupełnie zmieniało jak się ludzie poruszali po mapie (i przede wszystkim samą walkę). Pamiętam gości co mieli to opanowane do mistrzostwa i rocket jumpami oraz strafowaniem osiągali jakieś chore prędkości, co w sumie dawało im sporą przewagę w grze. W ogóle przecież był mod Defrag i mapki-tory przeszkód, gdzie goście nie walczyli ze sobą (było to zablokowane w tym modzie), a ścigali się
@grzmichuj_gniezno na q3dm17 1vs1 można było się na pamięć nauczyć sekwencji respawnu przeciwnika, było to powtarzalne w zależności od od miejsca ubicia / ostatniego respawnu / obecności gracza, na pewno któreś z tych trzech, już nie pamiętam które.
A sekwencje z mapami do skakania pamiętam. :-D
Ale wolałem tłuczenie laserem. Podobało mi się jak mało było potrzeba, żeby forma rozgrywki przybierała zupełnie inny przebieg.
Człowiek wtedy grał na jakiejś starej myszce z gównianym dpi, na monitorze 4:3, z wysokim opóźnieniem i jakoś to wszystko było takie, nie wiem. Przyjemniejsze. Boomerskie gadanie. :-D
@evilonep u mnie to prawilnie graliśmy w csa xD
@evilonep do tej pory raz w miesiącu odpalam i cisne wlasnie te mape
Ta mapa przy duzym obłożeniu to był armageddon. I zawsze jakiś camper z tej wysepki łupał laserem.
O TO TO, jeszcze tak tymi rakietami wycelować by kogoś załatwić na strzała
Zazdroszczę, ja chciałem grać w Quake, ale wszyscy grali w CSa, w którego zawsze lamiłem
W Q3 była świetna, bardzo grywalna teraz w QC to jedna z gorszych map.
Natomiast w QC przeniesiona z Q1 ZTNDM3 (Blood Run), która miała premierę w 1997 roku dalej bawi jak dawniej.
@evilonep widzę kolega miłośnik railgunów
@evilonep zawsze wolałem unreal tournament, ale większość wolała Q3, więc nawet ja kojarzę tę planszę. Niezły bajzel tam na niej był na informatyce
@evilonep ehh ja chodzilam do szkoly tylko po to zeby ogladac chlopaka w ktorym bylam zakochana lol #priorytety
Mapka jest dostępna w Quake Champions, robi nadal robotę, zwłaszcza w trybie instagib - tylko raile
@evilonep mi to się śniło po nocach, to latanie, odbijanie się na tych platformach.
Zaloguj się aby komentować