K2 Prototype Vehicle 3, który jest prawdopodobnie bardzo blisko tego, jak będzie wglądać K2PL. O ile się nie mylę to ten model był też na testach w Norwegii. To co się rzuca w oczy to dodatkowe kostki pancerza ERA/NERA na bokach wieży i fartuchu. Ma też APS Trophy, ale do tego bym się aż tak nie przywiązywał.
zdj. fb Korea Defense Blog
5e950c2e-2b6f-4cab-ad1b-f002319e5779
8a7f6f76-4da2-46b9-a28a-80e609bcaa9b
5450102a-466d-4d11-b403-071089cc22a9
856f39a9-e5c4-4c78-a6b5-db810d8a9fdf
tmg

@TenebrosuS mają dołożyć siódmą parę kół jezdnych więc raczej modyfikacje będą poważniejsze. Nie chcę krakać ale jak to z modyfikacjami u nas bywa lepsze jest wrogiem dobrego. Ingerencja w strukturę pojazdu zmienia w cholerę charakterystyki wielu zależnych od tego rzeczy. Z korwetą Gawron tak modyfikowali że wyszedł z niej patrolowiec i to z trudem.

znany_i_lubiany

@tmg nie wiem czy ta siódma para kół jeszcze jest aktualna, wersja dla Polski miała tak wyglądać, nieco dłuższy i więcej miejsca, jeżeli bierzemy wersję jak dla Norwegii to będzie po prostu K2 plus APS, ERA, dodatkowy pancerz na bokach, i coś pod nasze zamówienie dodatkowo. Siódma para kół to poważna modyfikacja konstrukcji, to nie tylko że sobie dłuższy czołg jest.

TenebrosuS

@znany_i_lubiany @tmg 7 para kół jest nieaktualna, ostatnia wersja komunikowana publicznie to, że K2PL to K2 z dodatkowym pancerzem i APS.

znany_i_lubiany

@TenebrosuS czyli dobrze pamiętałem, za dużo roboty by było, a tutaj zależy na szybkim uzupełnieniu dziury po PT-91

TenebrosuS

@znany_i_lubiany no dodanie osi, przesunięcie kierowcy i dodanie izolowanego magazynu to praktycznie zrobienie całego podwozia od nowa.

tmg

@TenebrosuS @znany_i_lubiany cieszę się że porzucili ten ryzykowny pomysł z dodawaniem kół. Chociaż znając naszych januszów od modyfikacji to nie powiedzieli oni jeszcze ostatniego słowa

znany_i_lubiany

@TenebrosuS to ironia czy serio ?

libertarianin

ładne bydle, niech nie spierdolą tego

TenebrosuS

@znany_i_lubiany bez smieszkow

Zaloguj się aby komentować