Zdjęcie: tradeuniquecars.com
#ciekawostki #motoryzacja #samochody
@CoryTrevor ciekawostka z bycia debilem, bylem milimetr od zakupu ale stwierdziłem ze kupie "nowsze" audi a nie 2 miejscowy samochod, wtedy kosztowal by mnie 45k plnow xD teraz byl bym z 5x do przodu xD
@Sweet_acc_pr0sa Minimum. Jedyna dostępna na otomoto 320k i raczej tańsze nie będą
@Sweet_acc_pr0sa
Wielu ludzi interesujących się klasyczną motoryzacją ma podobne grzechy na sumieniu. Ja się staram do tego podejść inaczej czyli rozkminiam co teraz jest niedowartościowane.
@CoryTrevor coś konretnego typujesz? Bo jakoś mam wrażenie, że coraz słabiej w motoryzacji i wybór jest strasznie słaby:/
Ja co prawda na dużo mniejszy kaliber, ale już mam z 10 takich aut, które poważnie rozważałem, kiedy chodziły po 4-5k, a teraz najtańsze są po około 20 😁
@Aksal89 jak by 10 lat temu nakupowqc e34 czy 850/860 hurtem to tez by si3 człowiek kompal w zlocie
@DirtDiver supre mk3 za 15k w stanie igła tez moglem ale zrezygnowalem bo inne rzeczy byly wazniejsze xD czlowiek glupi jak but
@goroncy_kartofel przystępne propozycje opisywałem na tagu #uwagaklasyk , z opcji oczywistych to E39 lub W210 z silnikiem V8, E46 Coupe z małym przebiegiem i R6 pod maską, Focus MK1 ST170, Golf III 20 Jahre, Caravelle T4, Toyota MR2 z tych nowszych. Każdy z tych samochodów przy odrobinie szczęścia znajdziesz za 20k. Ja kupiłem E32 z V8 i małym przebiegiem niecałe dwa lata temu i sobie trzymam.
Niby tak, ale żeby utrzymać dobry stan a co za tym idzie wartość to musiałbyś mieć miejsce na garazowanie i nie używać go jako daily. Do tego serwis i całe utrzymanie, a kasa przez lata zamrożona. Chyba, żeby mieć tak silną determinację i jeździć Tico z ewentualnym upgradem na Matiza przez kilkanaście lat to wtedy tak 😂 Tak to sobie tłumaczę, bo też przegapiłem moment na zakup 944 Turbo 😪
@wu1ek oczywiście, to jest inwestycja wymagająca sprzyjających warunków i bez gwarantowanego zwrotu, ale jak dla mnie łączenie przyjemnego z pożytecznym. Kocham obcować ze starymi autami a jeżeli posiadanie takowego pomaga oszukać inflację to robi się sytuacja win-win.
@Sweet_acc_pr0sa jeśli to prawda, to rzeczywiście debil 🙃
@CoryTrevor kozacko, też bym chciał. A taki suzuki swift, chyba 93 rok, cabrio, z silnikiem o ile pamietam 1.3? Bo jakis czas temu sprawdzalem na otomoto, ze w calej polsce nie bylo ani jednego ogloszenia. Wiem gdzie taki moge znalezc, w sumie nawet 2, tylko wlasciciel nie ma zamiaru sprzedawać, a ma 80 lat chyba xD
@goroncy_kartofel bardzo niszowy temat, dla siebie fajnie ale jako lokatę niekoniecznie. Z aut konkurencyjnych prędzej 205 Cabrio, a jakby się trafił Roland Garros to w ogóle cud miód
@CoryTrevor 205 Garros Cabrio to jest w tym momencie z 30k za bardzo ładny egzemplarz. Na zagranicznym rynku oczywiście xD
Znajomy ma, ja miałem 205 Garrosa hb w stanie gruz kupionego za 3k.
Generalnie 205 jest obok Fiatów najprostszą opcją na klasyka, ocynk + silniki produkowane do 2010 bez dużych zmian. Na zlotach graciarskich w moim mieście widzę z 10 różnych egzemplarzy 205, w tym Garrosy
W Polsce klasyki są raczej niedowartościowane, szczególnie jeśli nie są niemieckie.
@vincentadultman największym problemem Francuzów jest to, że nie dbają oni o swoje dziedzictwo i dość szybko brakuje części. Na forach Citroenów można poczytać o takich problemach posiadaczy Xantii (model produkowany do 2001r) ale najbardziej absurdalną informacją na jaką trafiłem to wpisy właścicieli pierwszego C5(!), że niektórych części nie można dostać.
Do Peugeota 205 mam sentyment. Rodzice mieli takiego 1.8 diesla około 2004 roku. Auto segmentu B, a 4-osobowa rodzina podróżowała w komfortowych warunkach.
@goroncy_kartofel Bez większej wartości to jest, jedynie dla siebie aby pojeździć w sezonie bez dachu. Ale potem ciężko takie auta sprzedać.
Zaloguj się aby komentować