#motoryzacja #ppf
@sraszko interesujące
@sraszko teraz jestem zmuszony się dowiedzieć, czym się różni satynowy od matowego xD
@KierownikW10 mat jest matowy
@sraszko czyli mat jest matowy i satyna jest matowa, tylko mniej matowa niż mat xD To ja nie wiem, czy znam jakiegokolwiek faceta, który oglądając auto powiedziałby coś w stylu "mmm ale pięknie wyglądałoby w turkusowym satynowym lakierze". Po pierwsze, co do chuja oznacza turkusowy? A po drugie, czym jest satynowy (tak teraz już wiem, ale jeszcze przed chwilą nie wiedziałem xD)?
@KierownikW10 tutaj dla ciebie byczku wyjaśnienie na foto od lewej mat - satyna - połysk
@KierownikW10 ja w ogóle nie znam żadnego gościa który by zwracał uwagę na kolor samochodu. Aaaa tego to nie kupię bo jest czerwony a szukam szarego.
Ale w sumie mało gości znam, może dlatego
@sraszko dzięki byczq
@cebulaZrosolu też inna sprawa gdy kupujesz auto z rynku wtórnego, i np bierzesz to co jest, a inna jest sprawa jak idziesz do salonu i konfigurujesz wszystko pod siebie. Znam historię klienta który dopłacił do koloru 160000 zł w salonie
@KierownikW10
@cebulaZrosolu o pani, znam gosci, którzy potrafią na temat koloru auta rozmawiać godzinami. Zaś na kolor innych rzeczy mają wyjebongo xD Sam żałowałem, że wybrałem zwykły srebrny lakier.
@sraszko chyba nigdy bym nie dopłacał za kolor nawet biorąc auto z salonu xD
Nawet mając nieograniczona ilość pieniędzy :D
@cebulaZrosolu w sumie teraz się nad tym dopiero zastanowiłem i jestem z drugiego obozu. Ja bym dopłacił
@sraszko ja bym chyba tylko dopłacil jakby podstawowy był różowy albo sraczkowaty :D
Jaki koszt takich czarów?
@Kesik duże są widełki i dużo zależnych tak naprawdę od 15-25 k za full ppf
@sraszko ILE?? XDD
Ludzie to mają fantazję jak przepalać forsę na absolutnie zbyteczne pierdoły XDDD
@Wiertaliot wciąż taniej niż sprzedać auto i kupić ten sam model w innym kolorze
@conradowl tak tu się z tobą zgodzę Lecz ! Folia ppf nie służy do zmiany koloru tylko do zabezpieczenia oryginalnego lakieru Lecz ! Wszystko idzie do przodu i mamy już folie ppf na rynku które służą do zmiany koloru
@Wiertaliot nie do końca się z tobą zgodzę gdyż. Kupujesz sobie np Porsche za x pieniędzy nowe z salonu. Wiadomo że takimi autami nie jeździ się wolno a zwłaszcza już na autostradach. I możesz nie wiedzieć ale lakiery teraz są bardzo miękkie bo unia nakazała aby były na bazie wody a nie twardej chemii. I uwierz mi że po 5000 km masz cały zderzak lampy i maskę w odpryskach
@sraszko Nie, nie wiadomo.
Ojej, zła Unia;(
Pierdzielenie. 5000 km i lakier do wymiany? Chyba jak ciągle jedziesz za kimś 200 km/h po żwirowej drodze.
Mam oryginalny lakier POD FOLIA, no zajebiście!Kupiłem sobie ładny, mięciutki dywan, ale nie będę zdejmował folii, bo się dywan zniszczy. Co prawda chciałem chodzić i cieszyć się zakupem i pięknymi wzorkami, ale "mam cały czas oryginalny piękny dywan", tyle że pod spodem XD
Za to jak sprzedam to będzie jak nowy XDDD
@Wiertaliot byczku nie powiedziałem że unia jest zła tylko że wprowadziła lakiery na bazie wody które są miękkie . Nie siej fermentu. I nie twórz swoich teorii. Nie porównuj dywanu w folii do lakieru na samochodzie, bo to zupełnie inne rzeczy. Ogólnie szkoda mi mojego czasu żeby uświadamiać tobie jak bardzo jesteś w błędzie więc ciebie po prostu z tym zostawię
Słyszał i sporo osob to robi bo lakier zabezpieczony a i lakier nietypowy xd
@radidadi ogólnie dobrze to siada na każdym lakierze
@sraszko ile tak orientacyjnie kosztuje oklejenie średniego kombi/suva?
@radidadi tak jak napisałem od 15 do 25 k . Dużo jest czynników które się na to składają . Przede wszystkim czy auto jest nowe czy używane i jaka folią. Przy nowym aucie detailer ma
mało pracy, polerka jednoetapowa, glinkowanie, mycie i klejenie. Przy używce może być już dużo pracy. Np zakrapianie odprysków, 3 etapowa polerka itd. Do tego kwestia folii można użyć taniego syfu za 220/250 zł za metr a można użyć lepszej za 300/400 za metr na suma idzie średnio 16-18 metrów. Jak jesteś zainteresowany oklejeniem. Pisz na pv chętnie pomogę i doradzę
@sraszko a co myślisz o ceramice do samodzielnego nakładania?
@radidadi zależy co chce się osiągnąć . Ceramika nie zabezpieczy lakieru przed uszkodzeniami mechanicznym . Ułatwi dbanie o czystość samochodu i lekko poprawi jego wygląd i na tym kończy się jej funkcja
@sraszko mma dojazd drogą gruntowa i myję samochód 2x tydzień, wosk pomaga ale na krótko..
@radidadi no i jeszcze zapomniałem dodać o najważniejszym czyli jakość oklejenia. Można się pokusić na cenę i nadziać się na kompletne partactwo. Akurat mam teraz takie auto po firmie x no i zdj świadczą same za siebie . Mam nadzieję że chociaż było tanio
@radidadi no to ceramika na pewno by ułatwiła tobie sprawę
@sraszko polecisz coś nie za miliony ?
@radidadi zróbmy tak. Bo ja Detailingiem sie nie zajmuje to osobna branża ale bez nie nie istnieje moja specjalizacja . Ziomek prowadzi swój sklep Detailingowy w Poznaniu wyślę tobie na pv numer do niego pogadacie sobie ma niesamowitą wiedzę w tym temacie i on najlepiej tobie doradzi
@sraszko ok thx
@sraszko jakoś mi nie wygląda satynowo
@InstytutKonserwacjiMaryliRodowicz rozumiem. masz prawo do swojego zdania
@InstytutKonserwacjiMaryliRodowicz a tak btw fajny nick
@sraszko z tego względu przypilnowałem , by "mi" było tam zawarte. Dziękuję za zrozumienie.
@InstytutKonserwacjiMaryliRodowicz nie ma sprawy mordeczko, każdy żyje po swojemu i jak mu się podoba
@sraszko fajen
Zaloguj się aby komentować