Dziś siedziałem w końcu w tym SUVie marki HAVAL (AKA Great Wall) o której nie słyszałem. Głównym rynkiem pozostają Chiny lecz ekspansja tej marki sprawiła iż są już obecni w 30 państwach.
Od 2018 globalnym dyrektorem projektowym jest Phil Simmons, były dyrektor Land Rover.
Co moim zdaniem najciekawsze, cena modelu (H6) na zdjęciu zaczyna się na 19000 USD a kończy na 26000 USD. Droższa wersja LUX kończy się na 29480 USD co moim zdaniem na Suva z szyberdachem, m.in. sensorami różnego rodzaju, automatem, klimą, skórą i tempomatem jest bardzo ciekawą opcją. Jechało się bardzo wygodnie, szczególnie po przejściu z kilkuletniej KIA Cerato było ogromną różnicą.
https://www.haval-global.com/
Od 2018 globalnym dyrektorem projektowym jest Phil Simmons, były dyrektor Land Rover.
Co moim zdaniem najciekawsze, cena modelu (H6) na zdjęciu zaczyna się na 19000 USD a kończy na 26000 USD. Droższa wersja LUX kończy się na 29480 USD co moim zdaniem na Suva z szyberdachem, m.in. sensorami różnego rodzaju, automatem, klimą, skórą i tempomatem jest bardzo ciekawą opcją. Jechało się bardzo wygodnie, szczególnie po przejściu z kilkuletniej KIA Cerato było ogromną różnicą.
https://www.haval-global.com/
@WObiektywie Wygląda ciekawie. Cena też nie jest chyba jakaś specjalnie wygórowana?
@lubieplackijohn podejrzewam że kwestia cła i czy byłaby gwarancja w rejonie gdzie jesteśmy. Cena doprawdy spoko
@WObiektywie jak mi się nie podobają współczesne auta 😐 powoli przekonuje się do zmiany golfa 4 z 1.9 TDI który miał być na chwilę a jest już dwa lata, i jak nie trawię niemieckiej motoryzacji tak za cholerę nie wiem na co go zmienić. Te wszystkie telewizory w środku i miliony czujników które drą się z byle powodu zniechęca mnie skutecznie do wymiany fury.
Może jakiś amerykański muscle car? Te są mnie wypchane ekranami
@WObiektywie ale są kompletnie nieużyteczne. Choć fajne.
Zaloguj się aby komentować