#ciekawostki
Nie STi, nie Prodrive (odpowiedzialny za budowę a-grupowych i wrcowych aut) a Cosworth był swego czasu odpowiedzialny za najmocniejsze Subaru jakim można było wyjechać z salonu. Impreza WRX STi CS400 legitymowała, jak można się domyślić, 400km i do 2022 roku dzierżyła ten tytuł. W 2022 pojawiła się nisko-seryjna Impreza P25 pobijając wynik CS400 aż o 4 konie (Prodrive reklamował ją jako ponad 400-konne auto XD). Ale wracając do Coswortha, posiadła od zmienione hamulce, obniżone zawieszenie i mocno zmodyfikowany silnik. Ludzie siedzący w Subaru wiedzą że właśnie Cosworth robi najlepsze uszczelki pod głowicę więc temu modelowi mogło nawet nie grozić UPG!
Wielu osobą żałuję że CS akurat z 'najbrzydszej' imprezy zrobił swój model, ale moim zdaniem Lanos ma coś w sobie.
Nie STi, nie Prodrive (odpowiedzialny za budowę a-grupowych i wrcowych aut) a Cosworth był swego czasu odpowiedzialny za najmocniejsze Subaru jakim można było wyjechać z salonu. Impreza WRX STi CS400 legitymowała, jak można się domyślić, 400km i do 2022 roku dzierżyła ten tytuł. W 2022 pojawiła się nisko-seryjna Impreza P25 pobijając wynik CS400 aż o 4 konie (Prodrive reklamował ją jako ponad 400-konne auto XD). Ale wracając do Coswortha, posiadła od zmienione hamulce, obniżone zawieszenie i mocno zmodyfikowany silnik. Ludzie siedzący w Subaru wiedzą że właśnie Cosworth robi najlepsze uszczelki pod głowicę więc temu modelowi mogło nawet nie grozić UPG!
Wielu osobą żałuję że CS akurat z 'najbrzydszej' imprezy zrobił swój model, ale moim zdaniem Lanos ma coś w sobie.
@green-greq straszną bekę miałem jak ten model wyszedł i oczywiście mówiłem na niego Subaru Lanos
@Lubiepatrzec Wszyscy mówią na niego Lanos i widać że był zjazd jakości jak poprzednia Impreza to była Nubira ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli to jest gówno, to jak nazwać obecną generację? Nie wiem po co ją w Europie w ogóle wypuścili...
Komentarz usunięty
Zaloguj się aby komentować