@Quake ale o co chodzi? Ja też mogę napięć że mój Radeon umarł, bez żadnego potwierdzenia.
I czemu to ma świadczyć?
@zero no ale w takim przypadku powinno się pomóc klientowi, a nie kasować cały post...
@panKrzysztofKrawczyk nie bronię nvidii, bo wszyscy wiedzą, jakie niecne praktyki stosuje, ale na miejscu klienta bym najpierw skontaktował się z nv a później dopiero pisał post na reddcicie.
@zero nie było żadnej śmierci, proszę się rozejść
@Quake ja tam nie wiem czy ktoś umarł czy nie, ale trzeba być powściągliwym w wszelkich sądach
@zero i taką też odpowiedź do posta powinna zastosować NVIDIA. W tym momencie mam podejrzenie, że post był efektem braku odpowiedzi od supportu lub zlaniem tematu przez producenta. Jeśli to Klient zawinił i nie użył odpowiedniej drogi reklamacji, to jaki jest sens usuwać post?
@panKrzysztofKrawczyk przez to mówię, że nie bronię nv, ale jednocześnie nie oskarżam, bo wiem jak to czasem jest, i czeka się na odpowiedź w jakieś sprawie.
@zero "ja tam nie wiem czy ktoś umarł czy nie, ale trzeba być powściągliwym w wszelkich sądach"
szkoda, że modzi nie są tak powściągliwi w swoich osądach przy kasowaniu postów
Zaloguj się aby komentować