@tomwolf o panie złoty. Miałem z nimi w chuj problemów i próbowali mnie ciągle naciągać na dodatkowe koszta po tym jak próbowałem się z nimi rozstać. Najśmieszniejsze było to jak chciałem złożyć complaint po zamknięciu konta u nich po tym jak naliczyli mi karę za nieoddanie routera (który wysłałem ASAP i wziąłem kwitek z potwierdzeniem nadania na szczęście) - nie mogłem tego zrobić w sposób normalny przez formularz bo nie bylem już ich klientem w systemie ¯\_(ツ)_/¯
Napisałem kilka complainow, w tym załączyłem ombudsmana i nagle dało się ze mną skontaktować.
A wracając do tematu najszybciej idzie się z nimi skontaktować przez WhatsApp. Przynajmniej masz wgląd do czatu i nie musisz czekać niewiadomo ile na pojawienie się konsultanta na czacie na stronce. Bo można czekać i 40 minut na konsultanta, ale jak nie odpowiesz w ciągu 5 minut to zamykają ticket xD