Musiałem zapłacić za OLX przelewem na telefon. A żeby zrobić głupi przelew na głupi numer telefonu muszę mieć zainstalowaną aplikację. Dlaczego? Nie wiem, nie pytam, ale jakimś cudem bank wie na jaki numer przysyłać mi SMSy, ale nie wie z jakiego numeru robiłbym przelewy na gdybym korzystał z przeglądarki internetowej. (° ͜ʖ °)
A więc instaluję aplikację, paruję, robię przelew, odinstalowuję aplikację usuwam urządzenie w serwisie online i idę robić przelewy.. Okazuje się że nie mogę, ponieważ nie mam aktywnego urządzenia do "autoryzacji mobilnej". WTF? Przecież miałem SMSy.. no właśnie - miałem, bo system albo aplikacja mobilna przy aktywacji mi to zmieniła. Bez potwierdzenia tego innym sposobem autoryzacji. (▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)
Miałem szczęście, że jeszcze byłem zalogowany to na #mlinia po powiedzieli, żeby dodać parę od nowa, zainstalować aplikację i przełączyć autoryzację na SMSy. No świetnie, tylko dlaczego w drugą stronę (sms > apka) nie wymagają tej samej procedury? Nie wnikam. Dzwonek do drzwi, kurier. Wracam do kompa, jestem wylogowany.
Drugi telefon tego dnia na #mlinia, tym razem miła Pani mówi, że pomoże sparować telefon. Uruchamia swój magiczny system, ale klops, proces parowania został rozpoczęty więc nie może mi pomóc, ponieważ musi minąć 15 minut od poprzedniej próby. ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
Teraz sobie czekam na to, aż będę mógł zadzwonić na #mlinia trzeci raz. A wszystko przez jeden k*** przelew "na numer telefonu". Albo jestem dzbanem i kliknąłem coś nieopatrznie na ekranie swojego chińskiego kalkulatora, albo procedury w mbanku są z czapy. Oczywiście #zalesie.
Przelew na telefon to jest przelew BLIK. Żeby móc zrobić przelew BLIK musisz mieć w danym banku skojarzony nr telefonu z BLIKiem. Tylko w jednym banku możesz mieć BLIK na dany numer. Dlaczego tylko w jednym - tego nie wiem, ale w tej sytuacji nie ma to znaczenia. Skojarzenie numeru z BLIK to kwestia systemu BLIK, a nie banku, więc to że znają Twój numer telefonu nie powoduje, że automatycznie ten numer jest skojarzony z BLIK w tym banku.
Nie miałeś wcześniej BLIKa?
Panie Prezesie, to Pan??
@GtotheG przyzwyczajenie plus prosty fakt, że mam aktywne "produkty", których przeniesienie to więcej problemów niż otwarcie drugiego rachunku.
Mojej epopei z odzyskaniem dostępu ciąg dalszy.. dzwonię, bot nie rozumie hasła "wyłączenie autoryzacji mobilnej" i chce mi zmieniać hasło do serwisu online więc łączę się raz jeszcze. Miły Pan rozumie problem, przełącza mnie do kolegi, który się tym zajmuje gdzie słyszę że nie może mi pomóc bo nie minęło 15 minut od poprzedniej próby. No ja )(*!@#(*)@#!, uruchomiłem aplikację, kliknąłem sobie aktywację przez PESEL w trakcie czekania na połączenie żeby sprawdzić czy się da. NIE DA SIĘ.
Pytam dlaczego była zmiana metody autoryzacji, więc Pan mi uprzejmie tłumaczy, że zmiana metody autoryzacji (apka > sms) wymaga potwierdzenia. Pytam więc dlaczego w drugą stronę procedura nie jest taka sama? Otóż - DOMYŚLNIE po instalacji aplikacji następuje zmiana metody autoryzacji na mobilną. Świetnie, tylko dlaczego nie ma autoryzacji np. hasłem SMS? Bo aktywacja aplikacji jest już potwierdzona. Kurtyna.
A ja sobie czekam kolejne 15 minut...
Zaloguj się aby komentować